PDA

View Full Version : Mensen gezocht om band mee op te richten in Groningen



BrianMay
3 augustus 2002, 01:31
Ik zoek beginners om een band mee op te richten in groningen.
Zelf speel ik gitaar, en ik houd van pop rock muziek zoals Van Halen, Queen en dat soort bands.
Ik zit nu 2 jaar op gitaarles en ik kan wel akkoorden spelen en solo's en ik kan fingertappen.
Dus lijkt het je wat stuur dan maar een mailtje naar:

Theije
7 augustus 2002, 22:45
Ik ben ook al tijden op zoek naar mensen uit Groningen om een band mee te beginnen, maar dan meer Coal Chamber en Orgy achtige stijl, maar tot nu toe noppes, weinig muzikale mensen in Grunn denk ik :smile:
succes

greetz

Fenisi
11 augustus 2002, 13:07
WAAAAAAAAAAAAAT!!!!!!!!!!!! Geen muzikale mensen in Groningen jezus waar woon jij.. in een dorp 150 km van stad of zo.. zonder ergens een huis.. ik ben naar simplon geweest voor grote prijs nou het was cool.. dus nie miepen dat.. er geen muzikale mensen in groninge zijn.. waar haal je het vandaan!

Ik ben trouwens nie muzikaal.. :wink:

Theije
12 augustus 2002, 02:18
For your info, ik woon in downtown Grunn, en er zullen ongetwijfeld muzikale mensen in Groningen wonen (bands als Enaqua en Dark Mythology zijn super) maar ik doel op mensen die nog NIET al in een band spelen, want anders heb ik er nix aan natuurlijk.
K bedoelde ook meer dat ik ze niet tegen kom en zeker geen mensen die zijn geïntereseerd in het Spookycore genre.

Fenisi
14 augustus 2002, 01:13
mensen kunnen jah.. toch.. in meerdere bands spelen.. haha.. me oom speelde in 5 of zo.. maar geen tijd meer voor of zo.. heb em ook nie op zien treden ooit maar.. even als voorbeeld..

Theije
14 augustus 2002, 18:46
In meerdere bands spelen vind ik een slechte zaak, ik vind als je serieus met een band bezig bent moet je je daar ook voor 100% voor inzetten en niet die 100% gaan verdelen over drie bands ofzo, maar das natuurlijk mijn mening.
En trouwens we zitten die arme jongen zijn topic te gebruiken voor onze discussie :wink:

BrianMay
14 augustus 2002, 23:57
Is niet erg hoor dat jullie mijn topic gebruiken, maar ik begin echt hopeloos te worden.
Ik wil een band!!!!!!!
Maakt me niet uit wat voor muziek ik wil gewoon kunnen spelen met andere mensen.
Dus als er iemand is maakt niet uit wat laat het me alsjeblieft weten.

Theije
15 augustus 2002, 13:29
Ja wat ik al wel niet geprobeerd heb, regelmatig oproepen op gitaarforum, oproepen op digitalestad groningen, papiertjes ophangen in platenzaken enzo, maar nix mag baten :smile: misschien moet ik eens een oproep in aardschok ofzo plaatsen.
Maarja we wachten gewoon af.

pokeyoak
8 juni 2003, 17:02
hou op met lullen
ik wil in een band in groningen spelen