PDA

View Full Version : Visual Sound Pedaaltjes --- Ervaring iemand?



guitar
2 augustus 2002, 20:18
Heeft iemand ervaring met deze pedaaltjes en dan in het bijzonder met "Jekyll & Hyde"?
En weet iemand wat meer over "Van Haaren Guitars". Ik surfde laatst wat en kwam op deze site waarop allerlei high-end gitaarversterkers en gitaarpedaaltjes worden aangeboden. Is het een winkel ofzo of is het puur een importeur? (www.haarguitars.nl)

gangsta
2 augustus 2002, 20:38
1x posten is niet verboden hoor.

guitar
2 augustus 2002, 20:41
ja sorry, ging wat verkeerd met internet enzo... misschien dat de forumbeheerder de andere twee wil verwijderen?

Dirk_Hendrik
2 augustus 2002, 22:06
In 1 afdeling van dit fdorum is ook niet verboden hoor. Refererend aan de J&H pedaaltjes waarover je ook in het (juiste) effectenstuk vraagt

basswasp
3 augustus 2002, 08:30
Die dingen kan je ook zelf verwijderen... zolang er nog niemand in heeft gepost, kun je volgens mij op 'edit' klikken (onder jouw bericht) en dan onderaan het typtekstvelde staat een checkbox 'Dit bericht verwijderen'...

Ik weet nou niet helemaal zeker of dit nu altijd kon of alleen een paar minuten na de post...

guitar
3 augustus 2002, 09:33
Heb ik al geprobeerd, maar hij gaf aan dat alleen de forumbeheerders (SteaviesSmokin) dat mag doen. Dus...
Maar kan iemand mijn vraag beantwoorden? Alvast bedankt.

Thomasvv
3 augustus 2002, 12:24
Op 2002-08-03 08:30, schreef basswasp:
Die dingen kan je ook zelf verwijderen... zolang er nog niemand in heeft gepost, kun je volgens mij op 'edit' klikken (onder jouw bericht) en dan onderaan het typtekstvelde staat een checkbox 'Dit bericht verwijderen'...

Ik weet nou niet helemaal zeker of dit nu altijd kon of alleen een paar minuten na de post...


Idd, dit kan tot een half uur na je post.. Daarna moet de moderator het doen, en die heb ik al een tijdje niet gezien..

Rectifier
3 augustus 2002, 12:58
Nu eindelijk een antwoord:

Jeckyl&Hyde is een soort 2 Tubescreamers in 1.
Ontzettend goed en degelijk pedaaltje en klinkt ook goed. Prijs ligt tussen 150 -175 Eur., maar daar heb je wel 2 in 1 voor.

Haarguitars is importeur van High-end spul.
Hij verkoopt via http://www.muziekhandel-jukebox.nl
en o.a. de brug in Volendam.
Ik weet niet precies of hij zelf ook verkoopt. Volgens mij niet.
Is wel allemaal top spul.

Negative K3 fan
18 oktober 2002, 15:07
Een jekyll & Hydee is een ts-808 en een goeded distortion in 1 kastje. Je krijgt er alles uit op het overdrive en distortion gebied zelf een beetje fuzz achtige geludiedn als je je best doet.

De Jekyll is een ts808 imitatie, een leuke overdrive met veel mids die je ook goed als booster kunt gebruiken. Niks mis mee, maar ik wil vaak wat meer gain, en daar kotm de Hyde kant erin, die hyde kun je instellen zoals je wilt met ded 4 knoppen en een schakelaar. Van blues tot metal tot fuzz tot weet ik veel wat. De Jekyll kant kun je ook gebruiken om ded hyde wat te boosten of te kleuren wat soms heel goed werkt. Ik vind het zelf moeilijker om een slechte sound uit dit pedaal te krijgen dan een goede sound maar het is me wel gelukt (draai de hyde kant drive: 10 tone: 10 EQ:10 vol:3 en je hebt een ranzig toontje waar je iedereen mee weg jaagt :smile:). Ik denk dat ik hem wel een tijdje houd.

Moonchild
19 oktober 2002, 00:04
VS Route 66 is ook een distortion pedaal, die heeft zelfs nog betere kritieken gekregen