PDA

View Full Version : simpele mal???? wie o wie



Rw
11 april 2005, 20:27
ik zoek een simpele lijn voor een strat body (mag ook andere zijn) die ik gewoon kan uitprinten en over kan trekken op een goed stuk hout. wie kan mij hier aan helpen?

alvast bedankt

hierophant
16 april 2005, 13:38
huj,
hoe gaat gij ook ma ooooooit da kunne afprinte da da just groot genoeg is? da graakt ni op n A4 papierke ze.. tenzij gij zone mega printer hebt.. :-D
ma swat, as ge de lijn van die vorm bedoeld... da kunde van nen andere strat gewoon overtekene zenne, pakt gwoon nen ouwe strat en tekent die af. :wink:

de groete

Orpheo
16 april 2005, 13:56
huj,
hoe gaat gij ook ma ooooooit da kunne afprinte da da just groot genoeg is? da graakt ni op n A4 papierke ze.. tenzij gij zone mega printer hebt.. :-D
ma swat, as ge de lijn van die vorm bedoeld... da kunde van nen andere strat gewoon overtekene zenne, pakt gwoon nen ouwe strat en tekent die af. :wink:

de groete

niet lullig bedoeld ofzo....maar veel mensen preferen ABN...en ik vermoed dat ook flink wat mensen je dialect niet snappen. en dus gaan zeiken dat t in " normaal nederlands" moet.....

maar goed....of je t dus ff wilt ombouwen naar iets anders :) bvd.

Random_hero
16 april 2005, 15:00
Printen op a4 kan trouwens prima met Poster Printery 4.5. Gewoon ff de maten invullen en hij print m voor je uit, inclusief extragratis plakrandjes!

hierophant
17 april 2005, 10:24
oke, ik zie niet echt in wat er zo moeilijk aan is, je typt eigenlijk ook zo. maar kom, ik zal het vertalen.. :wink:

huj,
hoe ga je dat kunnen afprinte zodanig dat het net groot genoeg is? die vorm geraakt niet op een A4 papiertje hoor.. tenzij jij zo'n mega-printer hebt waar je A3 of A2 mee kan afprinten..
maar kom, als je de lijn van die vorm bedoeld... dat kan je van een andere strat gewoon overtekene hoor, neem gewoon een ouwe strat en teken die rechtstreeks af.
groetjes

voila, content? :-D