PDA

View Full Version : Mijn nieuwe gitaar : Jackson Dinky DK2S



charlotte
11 april 2005, 20:27
Hallo Luitjes,

Eindelijk heb ik hem op kunnen halen, mijn nieuwe gitaar ,de Jackson Dinky DK2S met sustainer. :razz:

Hij klinkt vet gaaf. :P

Als je foto's wil zien,kijk dan even op mijn site ;

http://home.hetnet.nl/~charlotte.mijnders/index.html

groetjes Charlotte . :wink:

BassAgent
11 april 2005, 20:29
Mooi ding! Ik heb hem vanmiddag in het zwart bij de lokale gitaarboer zien staan. het enige wat ik niet mooi vind is die sustainer. Hij zal vast wel mooi klinken! Gefeliciteerd!

Fumi SG
11 april 2005, 20:39
nice..... :wink:

Trocar
11 april 2005, 20:45
Mooie gitaar, de sustainer lijkt me erg tof om toe te passen in je spel!

Sowieso een leuke pagina, met al je miniaturen- en knutsel-overzichten!
:cool:

ben???
11 april 2005, 20:54
erg tof, heb m bespeeld en de nek is zelfde als op m'n kelly... heerlijk als je er van houdt :)

AND I LOVE IT!

Swan
11 april 2005, 21:09
cool, gefeliciteerd

Toffe gozer
11 april 2005, 21:49
Leuk zo'n Dinky toy :-D leuke site heb jij trouwens , leuk om te zien hoe jij de hals inleg hebt gemaakt :) erg origineel

Wormaap
11 april 2005, 21:52
Leuk gitaartje, zeer zeker :) Jacksons spelen altijd meeschterlijk :P

charlotte
11 april 2005, 23:23
Hoi hoi,

Dank jullie wel,de neck speeld inderdaad fantastisch,hij is heel dun,en iets breder als een standaard neck,waardoor je fijn kunt soleren.
:lol: :lol:
greetz Charlotte
:P

Anders Destium
11 april 2005, 23:26
Gefeliciteerd, ik zou zelf nog wel eens een sustainer willen gewoon voor de gein :lol:

charlotte
11 april 2005, 23:32
Het is ook kei gaaf om daar mee te spelen,alleen moet je wel een techniek hierbij ontwikkelen,zodat de snaren die je niet bespeeld afdempt met je linker of rechterhand,daar anders deze snaren gaan resoneren door de sustainer.
Wat geluiden betreft moet je denken aan nummers als "For the Love of God" en "whispering a prayer" van Steve Vai .
Maar ook andere dingen zijn mogelijk,het heeft ook veel weg van de E-Bow,echter nu zit het op je gitaar,en kun je beide handen gebruiken.

groetjes Charlotte .

Anders Destium
11 april 2005, 23:56
Cool, bedankt voor de input!

Ik weet dat Neal Schon (Journey) en Steve Vai met sustainer spelen, voor de rest heb ik er niet zo'n beeld van! Maar ik heb zo'n geweldige natuurlijke tone in mijn vingers dat ik helemaal geen sustainer nodig heb (not) :D :oops: