PDA

View Full Version : the scurmies - punk uit belgie



delivered
11 april 2005, 20:04
stukje demo van een punkband uit belgie. Ik volg ze nog niet zo lang, maar ik heb er al een paar optredens van gezien en ik vind ze niet slecht!

www.purevolume.com/thescurmies

tis niet zo origineel en punk blijft punk maar ik vind 't dus wel nog goed klinken!

jullie?

Bins
12 april 2005, 17:41
Klinkt zeker niet verkeerd, beukt lekker door, daar hou ik wel van. Jammer dat het niet wat langer is.

Maareh.. pas op, dalijk komt er weer zo'n knakker vertellen dat je dit geen "punk" mag noemen ;) :P

up-guitarman
12 april 2005, 17:47
En waarom zou je dit geen punk kunnen noemen ???

Voor de rest, is niet direkt mijn ding ...

delivered
12 april 2005, 18:35
Klinkt zeker niet verkeerd, beukt lekker door, daar hou ik wel van. Jammer dat het niet wat langer is.

Maareh.. pas op, dalijk komt er weer zo'n knakker vertellen dat je dit geen "punk" mag noemen ;) :P

ze staan zelfs gelinkt op jullie site blijkbaar? :D

+ wat voor muziek is het dan wel volgens jou?
en thanks voor de commentaar btw!

Bins
13 april 2005, 11:49
Ik maakte een "knipoog" naar bepaalde lui die vinden dat er na de 70ties geen echte punk meer bestaat blablabla.

deedee
13 april 2005, 17:01
Ik maakte een "knipoog" naar bepaalde lui die vinden dat er na de 70ties geen echte punk meer bestaat blablabla.

die bepaalde lui, val ik daar ook onder als ik zeg dat bij punk ook nog hoord dat je niet commercieel bent, waardoor er heel veel 'punk' afvalt????
als dat zo is: I'm proud of it!

deedee
13 april 2005, 17:04
oja, ik zeg niet dat dit geen punk is, emo-punk als je luistert, maar ik heb niet naar de tekst geluisterd, en ik weet hoe commercieel ze zijn, maar als ze heel veel geld willen verdienen is het emo, zonder punk erachter (iets wat heel veel mensen niet weten/ anders zien).

delivered
13 april 2005, 21:42
oja, ik zeg niet dat dit geen punk is, emo-punk als je luistert, maar ik heb niet naar de tekst geluisterd, en ik weet hoe commercieel ze zijn, maar als ze heel veel geld willen verdienen is het emo, zonder punk erachter (iets wat heel veel mensen niet weten/ anders zien).
ik snap nu echt niet bijster veel van deze reactie eigelijk :???:

delivered
13 april 2005, 21:43
oja, ik zeg niet dat dit geen punk is, emo-punk als je luistert, maar ik heb niet naar de tekst geluisterd, en ik weet hoe commercieel ze zijn, maar als ze heel veel geld willen verdienen is het emo, zonder punk erachter (iets wat heel veel mensen niet weten/ anders zien).
ik snap nu echt niet bijster veel van deze reactie eigelijk :???:

deedee
16 april 2005, 22:26
oja, ik zeg niet dat dit geen punk is, emo-punk als je luistert, maar ik heb niet naar de tekst geluisterd, en ik weet hoe commercieel ze zijn, maar als ze heel veel geld willen verdienen is het emo, zonder punk erachter (iets wat heel veel mensen niet weten/ anders zien).
ik snap nu echt niet bijster veel van deze reactie eigelijk :???:


commercieel en punk zijn 2 tegenovergestelde, ook al maak je precies de muziek zoals punk 'hoord' het is het niet als je het voor het geld doet.
punk is heel breed en emo-punk lijkt totaal niet op streetpunk. daarom zeg ik dat het emo-punk is. Als je wel muziek maakt die klinkt als emo-punk, maar daar heel veel geld mee wil verdienen ben je geen punkband, dus blijft er alleen emo over :wink:

p.s. jezus ik bij de vorige reactie van mij was ik geloof ik niet helemaal wakker... :razz:

delivered
17 april 2005, 11:10
bij deze ook niet denk ik :???:

AART
17 april 2005, 11:43
maar dan zijn de ramones en de sex pistols geen punk, die waren ook commercieel :D


maar pech, ik noem het punk, en dit is wel aan te horen.