PDA

View Full Version : koch Multitone effectloop vraag



Lucky
2 augustus 2002, 08:44
Ik lees dat dit beestje twee effectloops heeft....eentje die je reverbtank uit zet en de knop veranderd in een mix knop...
en eentje ...die dat niet doet...

Mijn vraag is eigenlijk....Is het mogelijk om je effectloop via de footswitch aan en uit te zetten en tegelijkertijd de reverbtank aan te hebben staan.....of is die andere effectloop niet switchbaar....

alvast bedankt!

Yek
2 augustus 2002, 09:50
De Multitone heeft idd twee loops: een seriële en een parallele.
De seriële kun je gewoon samen met de reverb gebruiken. Je kunt 'm niet aan/uitzetten via de footswitch.
Gebruik van de parallele loop schakelt idd de reverb uit. De reverb-knop op de amp regelt dan de mix van de loop met je directe (unprocessed) geluid. De reverb-knop op de footswitch wordt dan een aan/uit-knop van de loop.
Ik heb wel eens met Koch hierover gebeld. Ze kunnen het voor je aanpassen, zodat je de parallele loop wel samen met de reverb kan gebruiken. Grootste probleem (volgens Koch) was waar dan de extra mix-knop geplaatst moet worden ...

Lucky
2 augustus 2002, 09:58
bedankt !!

olaf
19 augustus 2002, 14:25
Ik overweeg ook om m'n ingebouwde reverb van m'n Powertone te combineren met m'n multi-effect welke ik nu via de parallelle loop heb geschakeld. M'n mix-knop wil ik daarbij natuurlijk niet kwijt. Ik wil dus ook die extra mixknop, eventueel achterop. Heb jij (Yek) dat al laten uitvoeren bij Koch?