PDA

View Full Version : [MEDIAEVAL] - Sonno === Maliën KOLDER ===



Sonno
11 april 2005, 14:38
Zo, ff de stof van m'n Intertoys-gitaartje afgeblazen!

Het nr. bestaat uit drie gedeeltes;
Kerkshit, Schotse strijddeun (Braveheart jaaaa!) en Ierse rouw...

Het is wel te horen dat de snaren in geen twee jaar vervangen zijn maar in die tijd kon je waarschijnlijk ook niet veel beters krijgen :razz:

Luisterze!

http://home.zonnet.nl/seriousgamers/malienkolder.html

Jax
11 april 2005, 15:32
Ik vind dit een erg goede inzending, heel vet gedaan. Ik vroeg me alleen af of die zang ook door jou zelf gedaan was?? :lol:

Sonno
11 april 2005, 16:50
Ja, zingen...
Het was meer neuriëen. Ik kan voor geen meter zingen vanwege mijn uitspraak, daarom zeg ik gewoon niks en neurie ik d'r op los! Het kan beter maar de tweestemmigheid vond ik wel geinig :wink:

PS: het is natuurlijk ook kolder...

Kasper
11 april 2005, 23:40
Wow, dit vind ik echt vet!
Super gedaan.

Ik zou er de achtergrondgeluidjes (paard en kiekens?) er wel volledig uitlaten. Het komt een beetje belachelijk over vind ik.
Ook het neuriën vind ik niet echt een meerwaarde. Het is zeker niet slecht, maar voor mij mag het er uit.

En rond seconde 18 ofzo hoor ik opeens een gezoem van amp of zo? Kan dat?

Sonno
12 april 2005, 13:10
Dat gezoem is/zijn 'English horns' van Edirol Orchestral, een VST plugin. Die moesten een soort van doedelzakken nabootsen ter versterking van het Bourbedon-principe. (bij de preview van de geluiden en opstelling van deze plugin zitten goede voorbeelddeuntjes! :wink: )

en die kippen en paarden moeten de titel van mijn liedje bekrachtigen :P !
Is dus ook grappig bedoeld!

ShaQ
12 april 2005, 20:35
Klinkt echt TE GEK dit, mooie sfeer heb je neergezet man.

PS. die animal sounds gewoon erin laten joh dat is juist geweldig :D wij hebben ook animal sounds gedaan in een nr van ons check : http://www.gitaarnet.nl/forum/viewtopic.php?t=53935&start=0 :-D :razz:

adiosssss

Sonno
13 april 2005, 00:17
Bedankt voor de complimenten ShaQ! Eindelijk erkenning hehe :razz: !
Ik denk dat de sfeer voornamelijk is bereikt door de gigantische berg reverb die ik erover heb gegooid.

Ik zit nu op m'n werk en daar zit geen geluid op de PC, ga morgenochtend thuis ff luisteren!

Ritch
15 april 2005, 17:28
Leuk man!! Leuke neurie en zitten leuke gitaarloopjes tussen, chappo :)

Sonno
15 april 2005, 21:15
Ook jij bedankt voor de complimenten! :D
Alleraardigst, ik moet binnenkort maar is een heel chansonnetje deponeren bij sounds... :-D

goeroezeboe
13 augustus 2005, 15:52
leuk hoor, het neuriën & de dierengeluidjes storen me absoluut niet :p
mooi gemaakt dus