PDA

View Full Version : Mendel Bij de Leij - Michael Angelo Jam Track



Bloodline
11 april 2005, 00:12
ik vondt zonet toevallig opeens een jam track van michael angelo op me computer en vondt het beste wel melodieus klinken ( ik denk daardoor niet zker te weten of het wel van angelo is maar er stond dat het van zijn cd tradition was ) anyway, ik dus er wat erover heen improviseren.
ik hoop dat jullie het wat vinden klinken :) ik vindt het wel tof klinken :roll: hier is de link !!



http://members.chello.nl/j.leijbijde/Mendelangelojam.mp3

enjoy !!

ShaQ
11 april 2005, 00:41
He Bloodline ( hoe kom je aan die nickname trouwens je bedoelt niet het nr van slayer toch :D ? )

Je bent goed bezig jongen 8-)

Als ik je een paar tips van geven:

Let op je timing vooral bij de snelle legato licks, besteedt meer aandacht aan je vibrato ( moet ik zelf ook doen :P ) en let op de zuiverheid van je bends.

Adios,

ShaQ

Das Schaap
11 april 2005, 00:57
Klinkt veels te smooth voor Angelo backing. :P
Je hebt de feel op zich te pakken, wel wat teveel compressie op je sound zitten. :o Het is wel nog duidelijk een jam, je speelt soms nog erg onzeker, dat hoor je ook in die bends, denk ook meer dat ze daardoor ook onzuiver zijn, want je techniek zat dacht ik wel goed. :wink: Blijf erover spelen en probeer de echt vrije stukken beter te mixen naar de stukken die je al bedacht had, want je hoort vaak wel die overgang nog iets te goed.
Hou verder die feel echt vast, werk em uit, en blijf em toepassen.
En benut je snelheid daarover. 8-) Wel vet, horen we eens een echt andere kant weer van je. Keep it up. :cool:

Bloodline
11 april 2005, 01:18
He Bloodline ( hoe kom je aan die nickname trouwens je bedoelt niet het nr van slayer toch :D ? )

Je bent goed bezig jongen 8-)

Als ik je een paar tips van geven:

Let op je timing vooral bij de snelle legato licks, besteedt meer aandacht aan je vibrato ( moet ik zelf ook doen :P ) en let op de zuiverheid van je bends.

Adios,

ShaQ

nou, jawel dat nummer van slayer :-D hahaha vondt het wel kewl als naam : Bloodline

VHsologitarist
11 april 2005, 01:46
klinkt wel oke...
Vind je sound wat minder.
Let op je timing en op de zuiverheid van de noten.
Soms schort er het een en ander aan.
Keuze melodielijn vind ik een beetje voorspelbaar.. Ik hoor niets waar ik van zeg.. Wow das catchy en klinkt pakkend, maar wel leuk gedaan! ga door en post je dood, leuk om te horen!

greets
8-)

Gert-Jan
11 april 2005, 10:16
Ik vind het af en toe net Santana 8-) 8-)

Sounds OK to me. Wat er al aan opbouwende kritiek is gegeven kan ik wel onderschrijven. Maar overall vind ik het een plezierig stuk muziek 8-)

Bloodline
11 april 2005, 10:41
Ik vind het af en toe net Santana 8-) 8-)

Sounds OK to me. Wat er al aan opbouwende kritiek is gegeven kan ik wel onderschrijven. Maar overall vind ik het een plezierig stuk muziek 8-)

dat vond ik nou owk dat het btje Santana klonk :)

Lacrimosa
11 april 2005, 12:54
hej man, klinkt goed, mooie sound ook vind ik! :wink:

ShaQ
11 april 2005, 12:58
He Bloodline ( hoe kom je aan die nickname trouwens je bedoelt niet het nr van slayer toch :D ? )

Je bent goed bezig jongen 8-)

Als ik je een paar tips van geven:

Let op je timing vooral bij de snelle legato licks, besteedt meer aandacht aan je vibrato ( moet ik zelf ook doen :P ) en let op de zuiverheid van je bends.

Adios,

ShaQ

nou, jawel dat nummer van slayer :-D hahaha vondt het wel kewl als naam : Bloodline

haha cool toch, bloodline is een cool nr en Slayer is 1 van m'n favo bands \m/8-)\m/

Bloodline
11 april 2005, 17:22
He Bloodline ( hoe kom je aan die nickname trouwens je bedoelt niet het nr van slayer toch :D ? )

Je bent goed bezig jongen 8-)

Als ik je een paar tips van geven:

Let op je timing vooral bij de snelle legato licks, besteedt meer aandacht aan je vibrato ( moet ik zelf ook doen :P ) en let op de zuiverheid van je bends.

Adios,

ShaQ

nou, jawel dat nummer van slayer :-D hahaha vondt het wel kewl als naam : Bloodline

haha cool toch, bloodline is een cool nr en Slayer is 1 van m'n favo bands \m/8-)\m/

heb je 100% gelijk in ^^ k ga ook niks voor niks naar fields of rock :O!

RUIS
11 april 2005, 20:03
Nog nooit gehoord van de band Bloodline? Kwamen uit Amerika, ik geloof begin jaren 90. Ze maakten een soort van SRV blues/funk. Klonk goed, leuke gitaar en basriffs.

Bloodline
11 april 2005, 21:10
mijn band heet owk bloodline :| maar wij zijn neit die gozers :|

segers
12 april 2005, 15:03
He bloodline gaaf gedaan!
idd wat santanisch, komt meer door de backing ook i guess 8-)

grtz
Roy

Azrael
13 april 2005, 12:27
Gaaf gewoon......veel beter dan een hoop troep die je hebt gepost. Dit klinkt al als muziek :-D

Bloodline
14 april 2005, 23:40
Gaaf gewoon......veel beter dan een hoop troep die je hebt gepost. Dit klinkt al als muziek :-D



. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .bedankt ?

ShaQ
15 april 2005, 10:35
Ah laat hem maar lullen joh. Hij zit altijd te zeiken maar post zelf geen ene mallemoer. En als je dan aan 'em vraagt om iets te posten komt hij met een goedkoop taiwanees smoesje. Dat kén toch niet joh.



:razz:

Bloodline
15 april 2005, 18:29
Ah laat hem maar lullen joh. Hij zit altijd te zeiken maar post zelf geen ene mallemoer. En als je dan aan 'em vraagt om iets te posten komt hij met een goedkoop taiwanees smoesje. Dat kén toch niet joh.



:razz:\

taiwanees smoesje LOOLL HAHAHAHAAHAHAHHA :-D :-D omg ik hou van dit forum :-D