PDA

View Full Version : iemand een idee wat voor speaker dit is??



birt
10 april 2005, 20:14
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=23300&item=7311642168&rd=1

birt
10 april 2005, 23:47
mod mag dit sluiten. ik was toch te laat

wietse
11 april 2005, 08:51
hoeveel van die krengen wil je hebben?
heb er nog een stuk of wat liggen hier van verschillende zwaartes, lijkt mij zo'n oude orgel speaker.
de meesten zitten rond de 25 watt.
die kocht ik voor een paar euro wel eens in kringloopzaken, ik had vroeger m'n auto er vol mee liggen veel mid en hoog en weinig bas.
maar dat was op te lossen met een scheidingsfilter, ach ja toen had ik nog niet geld genoeg voor een goede baskist.

birt
11 april 2005, 19:09
hoeveel van die krengen wil je hebben?
heb er nog een stuk of wat liggen hier van verschillende zwaartes, lijkt mij zo'n oude orgel speaker.
de meesten zitten rond de 25 watt.
die kocht ik voor een paar euro wel eens in kringloopzaken, ik had vroeger m'n auto er vol mee liggen veel mid en hoog en weinig bas.
maar dat was op te lossen met een scheidingsfilter, ach ja toen had ik nog niet geld genoeg voor een goede baskist.

hèhè, ik ben dus mee rop zoek naar een betaalbare gitaarspeaker voor in een 1x12 te zetten :D

wietse
11 april 2005, 23:51
voor gitaar klinken ze echt niet verkeerd, had er 1 in een eigenbouw kabinet gezet voor bij m'n eerste versterker, wanna1 z'n neefje heeft er nog erg veel plezier van.
ze geven genoeg druk en laag voor een gitaar maar als je er een industrial wave cd over speelde dan klonk dat te schel.

birt
12 april 2005, 01:07
voor gitaar klinken ze echt niet verkeerd, had er 1 in een eigenbouw kabinet gezet voor bij m'n eerste versterker, wanna1 z'n neefje heeft er nog erg veel plezier van.
ze geven genoeg druk en laag voor een gitaar maar als je er een industrial wave cd over speelde dan klonk dat te schel.

majah maar ik kan er ook niet even m'n marshall 2203 op zetten als ze maar 25 watt zijn hè

wietse
12 april 2005, 21:32
das waar sommigen zijn wel wat zwaarder maar meestal staat het er niet op helaas.
je kan ook altijd zelf nog een orgel slopen die dingen kan je ook bijna gratis ophalen bij kringloopzaken, effe degene uitzoeken met het meeste vermogen .