PDA

View Full Version : nieuwe band met oudleden van megadeth!???!



lupoloco
1 augustus 2002, 15:39
jackson forum:

Megadeth without Dave Mustaine???
---------------------------------------------
Was over at the Les paul Forum and there is a post under the metalheads sector that has information that MARTY F. JIMMY D. DAVE E. AND>>>> AND>>>> AAAAAAAAAAAAAAANNNNNNDDDDD...... AL P> HAVE REFORMED AND ARE AUTITIONING SINGERS THROUGH THERE MNGMNT!!!!!!!! Is it True????? MEGADETH WITHOUT DAVE M. ?????

Re: Megadeth without Dave Mustaine???
---------------------------------------------
All true.
They gotta eat, ya know?


http://pub52.ezboard.com/fjacksoncharvelforumfrm18.showMessage?topicID=2335 .topic



!!!!!!!!!!!!!!!

flippodestroyer
4 augustus 2002, 19:43
In de Aardschok las ik ook al zoiets. Die hebben over het algemeen wel betrouwbare informatie.
Het zal alleen niet echt op Megadeth gaan lijken ben ik bang. Dave M. is toch wel heel erg bepalend voor het geluid van Megadeth.

The Dude
4 augustus 2002, 20:22
Ik had iets gehoord over dat de bassist van MegaDeth naar Metallica ging, maar dat zal al wel weer van de baan zijn....

lupoloco
4 augustus 2002, 21:25
maar pitrelli en friedman samen? da moet toch iets geven... 2 supergitaristen samen

Neals
5 augustus 2002, 22:58
David is een overloper
David is een overloper

lupoloco
6 augustus 2002, 18:45
MEGADETH alumni David Ellefson (bass), Jimmy DeGrasso (drums), Al Pitrelli (guitar) and Marty Friedman (guitar) have formed a new band together, and are in search of vocalist. A band moniker has yet to be disclosed.


To audition for the vocalist opening, please send material (i.e. CD/tape, photo, bio, etc.) to Entertainment Services Unlimited at:


Entertainment Services Unlimited
Main Street Plaza 1000
Suite 303
Voorhees, NJ 08043 (this story was taken from blabbermouth.net)

iemand geïnteresseerd? :grin:

Neals
6 augustus 2002, 21:50
mustaine was toch niet vocaal gehandicapt???

funlovinme
11 augustus 2002, 13:32
De bassist van Megadeth gaat NIET naar Metallica. Dat heeft Metallica bevestigd. Bob Rock speelt nu bas op live-gigs, hij is wel een potentiële opvolger van Jason.

flippodestroyer
15 augustus 2002, 19:33
Hetfield speelt nu ook een beetje bas. Er staan in ieder geval foto's van op hun officiële site.

funlovinme
15 augustus 2002, 22:09
Ja maar alleen op opnamen. Er is een singel uit met Ja-Rule: We did it again (heel slecht). En er zijn 5 Ramones-covers opgenomen, waarvan er één op een Ramones tribute komt en 4 als b-kantjes van singels. Live speelt Bob Rock bas. Metallica geeft verrassingsconcerten in pubs en clubs van San Francisco en omstreken. Ze willen hem er best bijvragen maar zijn bang dat Bob geen zin heeft in touren.

Anders Destium
15 augustus 2002, 22:18
Misschien wordt het ook tijd dat Metallica uit elkaar gaat....
Ik vind persoonlijk Rust in Piece de beste Megadeth (eigenlijk nog beter dan Countdown) vanwege de eindeloze solo's :grin:
Marty was toen nog net (niet) gestopt als pure sologitarist, en dat bleek!

funlovinme
16 augustus 2002, 16:53
Rust in PEACE is inderdaad een zeer vette cd. Ik vind het alleen jammer dat Megadeth zovaak rifjes van Metallica jatte. Zelfs solootjes die hetzelfde waren.
En het wordt helemaal geen tijd dat Metallica uit elkaar gaat!