PDA

View Full Version : gitarist biedt zich aan....



sebass
1 augustus 2002, 00:18
Oke iedereen die in de buurt van gouda het liefst IN gouda een band wil opzetten die al voorzien is van alle apparatuur en goede bandleden en natuurlijk een oefenruimte, kan contact met mij opnemen. Ik kan gitaarspelen, drummen, bassen (eigen bas komt er ook bijna aan) en een beetje piano. Ik ben erg lui.
Is er nog iemand die hier nog mee inzee wil gaan dan kun je even een prive bericht sturen.

sebass
1 augustus 2002, 00:19
Goh nog geen berichten wat vreemd. Haha. Oke ik geef toe ik ben vandaag erg vervelend.

FragDaddy
1 augustus 2002, 01:59
Ik ben erg lui.


dat kun je beter weghalen als je een reactie wil hebben! luie mensen en bands gaan niet goed samen.

Thomasvv
1 augustus 2002, 02:24
We kunnen wel es een keer gaan jammen...

sebass
1 augustus 2002, 13:09
Oke is goed. Het was trouwens een grapje. Ja niet dat ik lui ben, maar dat ik een band wil opzetten. Ik heb namelijk allemaal goede bandleden verzamelt met alle spullen alleen we doen al een jaar over de oefenruimte die tegenover het huis van de drummer ligt. Tja we zijn allemaal lui vandaar dat ik het ermaar bij zet. Want als er wel een actieve band is dan wil ik altijd wel een paar keer meedoen. Ik zal beloven dat ik voortaan voor het optreden arriveer en niet halverwege :smile: Haha.

Maar iedereen die een keer wilt jammen zeg het maar. Dat is altijd leuk. Dus thomas we aan wel een keer jammen.

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: sebass op 2002-08-01 12:11 ]</font>

Motorpsycho
15 augustus 2002, 10:33
luie mensen zijn waardeloos in muziek maken
na een kwartier geven ze al op
"ik ben moe, wil naar huis whehhh"
:grin:
-Out



<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Motorpsycho op 2002-08-15 09:34 ]</font>