PDA

View Full Version : Probleem met opname apparaat?



WICKED
9 april 2005, 14:56
Hi,

Ik heb een probleem met mijn opname apparaat, teminste, dat zegt de computer. Ik heb geen id wat dit inhoud en wat ik er tegen kan doen. Cool edit pro, Skype, msn enz doen het allemaal niet.. ik heb dus waarschijnlijk een verkeerde instelling ofzo.. maar ik weet niet pcies wat, normaal neem ik op met mijn philips mic.

Hier het fouten raport van Skype,

error=6102
errormsg=Probleem met opname apparaat (5010002)
version=1.0.0.97
loggedin=yes
account=
audio=Input audio devices : Modemnr. 1 Line-In Creative SB Live! Series , Output audio devices : Creative SB Live! Series Modemnr. 1 Line-Out


ile=file error: 0/0 ()

(ik heb wat dingen weggelaten)


Nog een foutmelding bij cool edit pro:

Het opgegeven apparaat wordt al gebruikt. Wacht tot het beschikbaar is en probeer later opnieuw.

help me!! :D

Ic3gl0vE
9 april 2005, 15:10
Heb je toevallig winamp ofzo aanstaan, of windows media player, realplayer, wat dan ook, als je wilt opnemen? dan is je geluidskaart namelijk in gebruik en kun je niet opnemen

WICKED
9 april 2005, 16:02
Heb je toevallig winamp ofzo aanstaan, of windows media player, realplayer, wat dan ook, als je wilt opnemen? dan is je geluidskaart namelijk in gebruik en kun je niet opnemen

dat zou kunnen alleen ik kan niks vinden, maar volgens mij zit er iets fouts met mijn instelling, want bij mijn webcam opties stond er Modemnr. 1 Line-Out (of in), en ik kon dat niet veranderen omdat hij al gelijk een fout gaf en ik niet meer aan die opties kon zitten. Is het normaal als ik een Modemnr. 1 Line-Out /in instelling heb als ik wil opnemen met een gewone microfoon?

WICKED
9 april 2005, 22:37
probleem gefixxxt dankzij Ic3gl0vE :D