PDA

View Full Version : The Family Tree (Venice)



AcousticFreak
9 april 2005, 14:07
Ik was donderdag bij de crematie van de vader van een goede vriend van me.. 57.. veel te jong :(

Anyway! Dit nummer werd live gespeeld. Kon me niet inhouden en heb dit in elkaar gevogeld..


www.sjorsonline.nl/mp3/familytree.mp3


Naast een paar 'out of tone' stukjes is het wel aardig gelukt dacht ik. Kent iemand het nummer?? Het schijnt nogal onbekend te zijn! Ik kende het in ieder geval niet. Je kan trouwens wel een beetje horen dat ik het nummer na 20 keer een beetje zat was :lol:

Luca P
10 april 2005, 09:39
Ja ik ken het wel.
Ik heb Venice 2 keer live gezien!
Die lui zijn goed man.
Mijn favo Venice nummers:
- End of the world
- If I were you
- Baby's calling

Goed gedaan overigens.
Heb je nog meer uit hun repetoire?

AcousticFreak
10 april 2005, 11:15
Ik hoorde donderdag pas van hun bestaan :)

bluegate
10 april 2005, 17:46
Gevoelig stukje werk...

Gitaar klinkt lekker, zang hier en daar niet helemaal zuiver maar dat probleem heb ik ook.

Vond wel de emotie op de juiste plek zitten, zo zat was je het nog niet.

AcousticFreak
10 april 2005, 19:40
Thanks.

Precies wat ik ervan vond. De zang op een paar plekken niet lekker. Altijd lastig als je je ook op de gitaar moet focussen. :)

delphiro
11 april 2005, 10:28
Moeilijk hoor om een nummer van een begrafenis (na) te spelen. Ik vind het wel erg mooi gelukt, complimenten. Is het nu een duet me jezelf of zingt er nog iemand mee? De zangstemmen zijn in ieder geval mooi warm en de harmoniën vind ik ook wel mooi klinken, ook wel knap als je speelt en zingt tegelijk dat is nog heel wat moeilijker dan het lijkt :)

Het nummer kende ik overigens niet en ik heb ook nog nooit van die band gehoord.

AcousticFreak
11 april 2005, 11:04
Dankje!
Die 2e stem ben ik ook. Das de primeur. Nog nooit eerder gedaan : :razz: Beetje vreemd wel 8-)

up-guitarman
12 april 2005, 17:56
Mooi gedaan iig !!! Zang niet overal zuiver maar wel emotie en zo dus dat zit wel lekker !!! (Bob Dylan en Neil Young zingen ook zeker niet altijd even zuiver he dus geen probleem)

Aat
14 april 2005, 08:39
Venice is inmiddels zo bekend in Nederland dat ze heel regelmatig hier zijn. Advies: koop de 2 meter sessie (cd/dvd). Kijk zeker eens op de site

http://www.venicecentral.com/

Alles wat je wilt weten kun je vragen, en meestal geven de mannen zelf het antwoord, vragen als hoe speel je dit of dat, wat voor versterker en zo gebruiken jullie, kortom een heel symphatiek clubje.....

Aat
14 april 2005, 08:39
Venice is inmiddels zo bekend in Nederland dat ze heel regelmatig hier zijn. Advies: koop de 2 meter sessie (cd/dvd). Kijk zeker eens op de site

http://www.venicecentral.com/

Alles wat je wilt weten kun je vragen, en meestal geven de mannen zelf het antwoord, vragen als hoe speel je dit of dat, wat voor versterker en zo gebruiken jullie, kortom een heel symphatiek clubje.....