PDA

View Full Version : Hanika Gitaar?



Don Capo
8 april 2005, 22:14
Een tijdje terug heb ik een vraag gepost over het verschil tussen de Esteve8 en de Hanika pc54. Ik kreeg toen een tip om naar Harmonycentral tegaan om daar de revieuws te lezen. Super tip alleen ontbreekt daar info over de Hanika. Ik kan ook nergens andersinfo vinden over deze gitaar. Het lijkt mij sterk dat er hier tussen al deze kenners niemand is die ervaringen heeft met deze gitaar.

Ik ben erg aan het twijfelen tussen deze twee. De Hanika klonk iets mooier maar de Esteve heeft een zeer betrouwbare reputatie dus ook iets meer goodwill bij mij. Is er iemand die mij kan overtuigen van het tegendeel (iets wat ik stiekem hoop)

Elke reactie over deze gitaar is zeeeeer welkom

Bluesbreaker
8 april 2005, 22:30
Dat was 51 keer dezelfde vraag!!!

Sorry hoor, maar als je 1 topic 51 keer post ben je echt een sukkel!

JanB
8 april 2005, 22:35
Meer een graadmeter voor de technische kwaliteit van dit forum.

JanB
8 april 2005, 22:36
Meer een graadmeter voor de technische kwaliteit van dit forum.

ja hoor...

JanB
8 april 2005, 22:36
Meer een graadmeter voor de technische kwaliteit van dit forum.

ja hoor...

en nog eens

JanB
8 april 2005, 22:37
Meer een graadmeter voor de technische kwaliteit van dit forum.

ja hoor...

en nog eens

nog maar eens een keertje dan

JanB
8 april 2005, 22:37
Meer een graadmeter voor de technische kwaliteit van dit forum.

ja hoor...

en nog eens

nog maar eens een keertje dan

ik geef het op, shit zooi

JanB
8 april 2005, 22:38
Meer een graadmeter voor de technische kwaliteit van dit forum.

ja hoor...

en nog eens

nog maar eens een keertje dan

ik geef het op, shit zooi

Bluesbreaker
8 april 2005, 22:42
Ik dacht dat het ondertussen wel bekend was dat ALLES dat je post er wel komt te staan, meestal staat het er wel als je even vorige pagina doet en dan vernieuwen. Als het er dan niet staat kun je het bericht via je profiel > zoeken naar alle berichten van blabla ALTIJD terug vinden.



pff, hoe vaak heb ik dat wel al niet gezegd de laatste tijd. Als je auto niet wil starten blijf je dat toch ook niet domweg elke dag opnieuw proberen omdat het na 50 keer altijd wel een keertje goed gaat, dan ga je toch ook zoeken naar een manier waarop je in 1 keer kunt starten?

Bernie
8 april 2005, 23:00
Dat is allemaal leuk en aardig Bluesbreaker maar het slaat toch helemaal nergens op dat dit nog steeds niet goed werkt!!! En als ik om mijn auto te starten eerst 80 handelingen moet verrichten breng ik hem ook naar de sloop...

Bluesbreaker
8 april 2005, 23:09
Dat is allemaal leuk en aardig Bluesbreaker maar het slaat toch helemaal nergens op dat dit nog steeds niet goed werkt!!! En als ik om mijn auto te starten eerst 80 handelingen moet verrichten breng ik hem ook naar de sloop...

Dat betekent dus dat je hier niet meer zult posten op dit forum?

Don Capo
9 april 2005, 11:15
Je zou van een forum toch verwachten dat het iets eenvoudiger zou zijn om een bericht te plaatsen. Ik vindt het ook erg storend dat mijn vraag nu 51 keer op dit forum staat, er zal vast wel iemand zijn die de 50 zonder reactie kan verwijderen denk ik zo. Misschien dat die wizzkid dan gelijk een goede uitleg kan schrijven bij het plaatsen van een bericht. Krijg ik misschien ook gewoon eens antwoord op de vraag die ik stel.

Bluesbreaker
9 april 2005, 11:36
Je zou van een forum toch verwachten dat het iets eenvoudiger zou zijn om een bericht te plaatsen. Ik vindt het ook erg storend dat mijn vraag nu 51 keer op dit forum staat, er zal vast wel iemand zijn die de 50 zonder reactie kan verwijderen denk ik zo.


Ik weet het niet hoor, maar de kans is denk ik vrij groot dat het verwijderen net zo makkelijk gaat als het plaatsen en bewerken van een bericht. Dat jij het de moeite waard vind om een bericht 51 keer te plaatsen wil niet zeggen dat een mod blij is dat hij weer een half uur je topics mag zitten verwijderen.




Misschien dat die wizzkid dan gelijk een goede uitleg kan schrijven bij het plaatsen van een bericht. Krijg ik misschien ook gewoon eens antwoord op de vraag die ik stel.

Ik heb net uitgelegd hoe je een bericht goed kunt plaatsen, maar goed, speciaal voor alle mensen die traag van begrip zijn:

ALLE topics die je opent maar niet direct in de lijst verschijnen kun je via je profiel (niet de pagina waar je je profiel kunt bewerken, maar je openbare profiel via het knopje profiel onder aan je bericht) > zoeken naar alle berichten van blabla > op het verloren topic klikken weer terug krijgen!

JanB
9 april 2005, 15:37
www.acousticguitar.com !!!

m^rton
9 april 2005, 20:43
Doe eens relax bluesbreaker. Ik snap echt niet waar je je zo druk om maakt. Dadelijk raak je nog overstresst! (dit is geen persoonlijke aanval)

Bluesbreaker
9 april 2005, 22:43
Doe eens relax bluesbreaker. Ik snap echt niet waar je je zo druk om maakt. Dadelijk raak je nog overstresst! (dit is geen persoonlijke aanval)

Kijk, zo denk ik dus over al die mensen die domweg 50 keer op dat "Ok" knopje rammen en vervolgens een topic open dat het het forum klote is en wanneer er verdomme een nieuw forum komt. Maak je niet zo druk, het is je eigen schuld, je hebt dan zelf dat knopje zo vaak ingedrukt....

Maargoed, daarom post ik er dan ook maar even weer bij hoe je het in 1 x kunt doen, zo vriendelijk ben ik dan ook wel weer.

belg
10 april 2005, 13:44
en ik maar denken dat het aan mijn mozilla firefox lag....
Maar niet pissig worden mensen, niet iedereen is goed ingevoerd in het www, en tsja die drukken dat wat vaker op het knopje...Het is nou eenmaal een technisch slecht forumpje.

Zullen we met zijn allen idd naar acousticguitar gaan??

Jeroenvanhulsteijn
11 april 2005, 00:04
mss eens met de duitse google zoeken. Het is een Duits merk met een lange (en goede) historie voor zover ik er over gelezen heb. Is er geen zaak waar je beide gitaren kan uitproberen?

Jeroenvanhulsteijn
11 april 2005, 00:05
01

Jeroenvanhulsteijn
11 april 2005, 00:11
juist, na 12x lezen zie ik pas dat je ze allang gehoord hebt :oops: ik moet naar bed...

bert k
11 april 2005, 00:32
Heb je echt niks beters te doen dan al die dubbele posts omhoog te bumpen :evil: :evil: :evil: Je zat je zeker te vervelen? En het was al zo'n teringzooi.

Jeroenvanhulsteijn
11 april 2005, 09:41
sorry bert :( Ik zal het nooit weer doen :(

Don Capo
11 april 2005, 10:07
Bluesbreaker:
Ik vindt het heel vervelend dat ik je werk bezorgd heb, maar je kan je misschien ook eens verplaatsen in mensen die niet zo thuis zijn op computergebied. Heel erg leuk voor je dat jij precies weet hoe het allemaal in zijn werk gaat maar er bestaan ook mensen die er gewoon van uitgaan dat wanneer er een pagina in beeld verschijnt met de mededeling dat de pagina niet weergegeven kan worden het bericht ook niet geplaatst is. Dat jij dan de ongelofelijk baute conclusie trekt dat ik, en eventueel anderen, traag van bgrip zou zijn vind ik redelijk kort door de bocht. Wil er niks persoonlijks van maken, daarvoor waardeer ik dit Forum te veel. Dus, zand erover en move on.....

Droffie
11 april 2005, 10:26
Bluesbreaker:
Ik vindt het heel vervelend dat ik je werk bezorgd heb, maar je kan je misschien ook eens verplaatsen in mensen die niet zo thuis zijn op computergebied. Heel erg leuk voor je dat jij precies weet hoe het allemaal in zijn werk gaat maar er bestaan ook mensen die er gewoon van uitgaan dat wanneer er een pagina in beeld verschijnt met de mededeling dat de pagina niet weergegeven kan worden het bericht ook niet geplaatst is. Dat jij dan de ongelofelijk baute conclusie trekt dat ik, en eventueel anderen, traag van bgrip zou zijn vind ik redelijk kort door de bocht. Wil er niks persoonlijks van maken, daarvoor waardeer ik dit Forum te veel. Dus, zand erover en move on.....

Erg sterk van je Capo om beleefd te blijven. Kan van veel gebruikers niet gezegd worden. On topic: ik zou gaan voor de best klinkende gitaar en niet voor de naam, mits de gitaar goed is natuurlijk. :wink:

Succes ermee...

Bluesbreaker
11 april 2005, 16:59
Bluesbreaker:
Ik vindt het heel vervelend dat ik je werk bezorgd heb, maar je kan je misschien ook eens verplaatsen in mensen die niet zo thuis zijn op computergebied. Heel erg leuk voor je dat jij precies weet hoe het allemaal in zijn werk gaat maar er bestaan ook mensen die er gewoon van uitgaan dat wanneer er een pagina in beeld verschijnt met de mededeling dat de pagina niet weergegeven kan worden het bericht ook niet geplaatst is. Dat jij dan de ongelofelijk baute conclusie trekt dat ik, en eventueel anderen, traag van bgrip zou zijn vind ik redelijk kort door de bocht. Wil er niks persoonlijks van maken, daarvoor waardeer ik dit Forum te veel. Dus, zand erover en move on.....

Mij bezorg je geen werk hoor, en ik heb ook geen idee hoe het forum precies werkt. Maar ik ben er wel achter dat dit forum niet goed werkt, en dan ga ik wel kijken hoe ik er zo makkelijk mogelijk me om kan gaan.
Daarom poste ik in dit topic nog eens weer (had ik al vaker gedaan de afgelopen week, en anderen ook wel) hoe je fatsoenlijk in 1 keer kunt posten. Dat was verder geen aanval op jou ofzo hoor.

ChrisPie
13 april 2005, 10:30
Hoi Don Capo,
Je wilde weten of er geen gitaristen zijn die op een Hanika gitaar spelen.
Nou,ik ben er een.En ik moet zeggen dat de gitaar me uitstekend bevalt.
Natuurlijk is het kiezen van een gitaar zeer persoonlijk,de keuze ligt dus bij jou.maar de Hanika van mij speelt naarmate die ouder wordt steeds fijner!En ja wat zeggen ze ook alweer?Duitse degelijkheid!Dat kan je van dit merk gerust zeggen!succes met je keuze.
ChrisPie