PDA

View Full Version : Esp gitaar?



Annuh
8 april 2005, 20:27
Ik ga binnenkort weer naar Amerika en wil daar een ESP PS-1V Xtone kopen. Wat denken jullie van deze axe?
(ik heb gezocht met de zoekfunctie maar kon niks over deze gitaar vinden hier). Ik kan hem daar voor 300 euro's krijgen.

Voor wat meer info:

"This guitar combines all the class and charm of its forefathers with modern engineering and radical design changes for unique character. The precision-crafted mahogany semi-hollowbody with set neck resonates with sweet sounds and delivers serious sonic output thanks to hot XT-100 humbuckers. Independent volume and tone controls for each pickup, a 3-way pickup selector, and genuine Bigsby vibrato give you lots of options. The solid maple neck has a warm rosewood fretboard with gorgeous pearl block inlays and 22 extra-jumbo frets".

Features:

* Mahogany body
* Set maple neck
* 24-3/4" scale
* Rosewood fretboard
* 22 extra-jumbo frets
* Pearl block inlays
* ESP XT-100 humbuckers
* 2 volume, 2 tone knobs
* 3-way toggle pickup selector
* Chrome hardware
* Licensed Bigsby vibrato
* White body, neck, and headstock binding


Large Foto: http://www.guitarsatbmusic.com.au/esp/guitars/xtone/hires/xtoneps1vblk.jpg

GuitarMaster
8 april 2005, 20:30
Wow, ziet er erg gaaf uit!

R. Flagg
8 april 2005, 20:42
Ja is een gave gitaar ik heb nog een tijdje gas gehad voor een duurder broertje in deze serie de pc 1. deze was toen rond de 850 euro, en kreeg voor zover ik weet goede reviews in de verschillende bladen. Ik weet niet hoe de elementen van deze gitaar zijn maar als je toch in de usa bent heb je keuze genoeg.

Als je gaat testen ben ik eigenlijk wel benieuwd hoe die akoestische gitaar klinkt uit deze serie, die ziet er namelijk ook verdomd goed uit.

schwalbe
8 april 2005, 21:44
Ik ben geen ESP_fan maar dit ziet er goed uit!

harrie-beton
8 april 2005, 22:21
je moet erg uitkijken met invoerrechten.

Plus, welke muziek speel je? Die f gaten zingen snel rond

Annuh
8 april 2005, 22:33
Ik heb al vaker gitaren meegenomen uit amerika.
Als je er een gigbag omheen doet en aan de stewardess geeft is er niks aan de hand. Ik speel heel veel stijlen maar wil deze voor acoustische liedjes (eric clapton) gebruiken en pop.

JesseBeau
8 april 2005, 22:50
Ziet er zeker niet verkeerd uit!

harrie-beton
9 april 2005, 01:50
uiterlijk ok, stel dat ie voor geen meter klinkt
eerst proefrit?

Annuh
9 april 2005, 09:19
Tuurlijk ga ik er eerst daar in de winkel op spelen.
Maar ik hoor er alleen veel positiefs over.
Maar testen ga ik hem natuurlijk wel, en hopelijk is ie wel op voorraad.

Negative K3 fan
9 april 2005, 11:56
wat een mooie gitaar!

Soulflyhigh
9 april 2005, 13:27
Geen ervaring met die gitaar, wel een mooi ding! Misschien iets om clean te recorden