PDA

View Full Version : Wah Wah dood ?



Rock n' sad
8 april 2005, 19:27
test

Rock n' sad
8 april 2005, 19:27
Mijn onerr crying wah wah heeft het zojuist laten afweten , ik wou op het pedaal drukken om hem in te schakelen , maar hij reageerde niet . Ik heb hem opengedaan en alle kabels zitten nog vast
het ligt niet aan de voeding en niet aan m'n gitaar of kabel

Wat kan het zijn ?

Ik ga er morgen mee naar de winkel , in het boekje staat dat er een jaar garantie op is , maar ik ben bang dat ik hem dan voor een maand of 2 kwijt ben :cry:

Rock n' sad
8 april 2005, 19:28
Mijn onerr crying wah wah heeft het zojuist laten afweten , ik wou op het pedaal drukken om hem in te schakelen , maar hij reageerde niet . Ik heb hem opengedaan en alle kabels zitten nog vast
het ligt niet aan de voeding en niet aan m'n gitaar of kabel

Wat kan het zijn ?

Ik ga er morgen mee naar de winkel , in het boekje staat dat er een jaar garantie op is , maar ik ben bang dat ik hem dan voor een maand of 2 kwijt ben :cry:

phx
8 april 2005, 19:53
2x lol :lol: lol

strattie
8 april 2005, 20:24
ja lachen joh :-?

Mike McCready
8 april 2005, 21:03
Zit het schakelaartje niet gewoon los zodat je hem niet meer kunt activeren? Of hoor je hetr schakelaartje wel, maar doet ie het verder niet? In dat geval is er denk ik ergens een soldeerverbinding stuk.

Rock n' sad
9 april 2005, 08:35
Zit het schakelaartje niet gewoon los zodat je hem niet meer kunt activeren? Of hoor je hetr schakelaartje wel, maar doet ie het verder niet? In dat geval is er denk ik ergens een soldeerverbinding stuk.

Als ik met m'n voet druk , hoor ik de klik niet .
Maar ik kan hem wel nog maken met mijn hand ( dus eigelijk onder de pedaal ) maar als ik hem zo ingeschakeld heb , werkt hij nog niet

Zouden ze dit in de winkel snel kunnen oplossen , of moet ik het ergste verwachten ?

piezo
9 april 2005, 09:41
Zit het schakelaartje niet gewoon los zodat je hem niet meer kunt activeren? Of hoor je hetr schakelaartje wel, maar doet ie het verder niet? In dat geval is er denk ik ergens een soldeerverbinding stuk.

Als ik met m'n voet druk , hoor ik de klik niet .
Maar ik kan hem wel nog maken met mijn hand ( dus eigelijk onder de pedaal ) maar als ik hem zo ingeschakeld heb , werkt hij nog niet

Zouden ze dit in de winkel snel kunnen oplossen , of moet ik het ergste verwachten ?

Misschien is het viltje tussen pedaal en schakelaar bij jouw wah wat dun uitgevallen. probeer er eens iets tussen te plakken.

vester86
9 april 2005, 15:36
ik denk dat het schakelknopje zelf kapot is, van binnen. met een klein beetje soldeerkennis moet je dit zelf op kunnen lossen, en nieuw knopje (Switch) hoeft niet meer dan 10 euro te kosten

Rock n' sad
9 april 2005, 18:23
tsja , ben net terug van de gitaarwinkel
Hij zei dat hij het niet kon maken tenzij hij zo'n switch bestelde , maar dat kon heel lang duren , dus heeft hij mij een pedaal laten kiezen uit zijn winkel om mee te ruilen

Kheb dan de onerr flanger genomen ( een overdrive wou ik niet ) en voor de rest moest ik anders allemaal nog teveel opleggen

en wah wah-en moet ik binnenkort maar doen met een pedaal van 25 € uit musicstore maarja , ik gebruik zoiets toch bijna nooit in m'n groep

Dirk_Hendrik
9 april 2005, 19:27
.. maar dat kon heel lang duren ....

Hooguit een week als hij weet waar hij z'n meuk moet kopen.
Over die Onerr distortion heb ik hier trouwens hele positieve berichten gelezen.

Rock n' sad
10 april 2005, 09:54
.. maar dat kon heel lang duren ....

Hooguit een week als hij weet waar hij z'n meuk moet kopen.
Over die Onerr distortion heb ik hier trouwens hele positieve berichten gelezen.

Die hadden ze niet , alleen onerr flanger , chorus 1 en 2 en een fat boy wah wah maar die was al te duur

Kon ook voor marshall jackhammer kiezen maarja