PDA

View Full Version : nieuwe experimentele rocksong



stimmt
7 april 2005, 22:11
Mijn nieuwste creatie voor op mijn solo-album, ik zou graag wat suggesties en meningen hebben:

http://www.purevolume.com/download.php?id=596433 (RECHTERMUISKNOP, OPSLAAN ALS)

JvD.
7 april 2005, 22:57
vet vet vet vet vet =D hele stoere sound, vette intro en heel origineel!

stimmt
7 april 2005, 23:38
ah thanx, relaxed om te horen

Gert-Jan
8 april 2005, 07:52
Ik ben wat minder enthousiast geloof ik.

Het intro zuigt behoorlijk, ik weet niet of dat de bedoeling is maar het is heel slordig gespeeld, je struikelt en smokkelt en het geluid vind ik ook beroerd (maar dat is een kwestie van smaak).

De 'zang' voor zover van toepassing vind ik slecht. Onverstaanbaar en lelijk (maar dat is subjectief). Het badkamergeluid draagt daar wel aan bij.

De compositie is er een van 13 in een dozijn. Vooral de drumpartij.

Maar ja, het is dan ook totaal niet mijn ding, dus een liefhebber zal veel milder zijn :-D

Anyway, succes met je solo-album (wie bespeelt wat eigenlijk?)

150 CENT
9 april 2005, 17:06
ik ben er juist wel enthousiast over...

dit is tenminste origineel, niet dat slappe gezweimel van gert-jan, dat duidenlijk zonder bezieling word gespeeld. gert-jan heeft misschien wel gelijk met de kwaliteit van het nummer, het komt gewoon omdat dit niet te veel is bijgewerkt met de computer en dat van jou wel...

ik ben wel onder de indruk van dit nummer...

ik weet zeker dat je nog ver gaat komen als zo door blijft gaan

Groeten,

Thijs

LuukieRayVaughan
9 april 2005, 17:16
Ben bang dat ik toch meer met Gert Jan eens ben :(
Maarja.... ik snap het echter wel als je dit nummer wel vet vind. Probeer meer te letten op je gitaars-scherpte.
Maarja je bent wel beter dan mij hoor :P

stimmt
9 april 2005, 17:47
bedankt voor de reacties, hier heb ik tenminste wat aan.
Wat bedoel je met 'gitaarscherpt'?

Negative K3 fan
9 april 2005, 19:43
ik ben het een beetje met gert jan eens, maar dan subtieler (een heel stuk subtieler).

Negative K3 fan
9 april 2005, 19:44
ik vind eht 'refrein' met de duidelijk verstaanbare zang trouwens wel lekker.

Navar0x
9 april 2005, 21:22
Zoals al eerder gezegd, de song is in z'n geheel wel aardig orgineel, maar ik vind zelf dat er nog wat aanpassingen moeten komen voor de finishing touch..

In de intro ga je soms eventjes de mist in, en is idd een beetje slordig gespeeld, en vlak na de intro, klinkt je gitaarspel even veel te "scherp" doet bijna pijn aan je oren.. En er zit echt veel te veel bas in, draai die knop je amp maar een hele slag om, wat het klinkt imo echt niet.. Voor de rest is in het begin de zang wel cool, beetje vaag enzo, maar die echo daarna bevalt me niet echt.. dan begint de hele song weer te rommelig te klinken..

delphiro
9 april 2005, 22:02
het heeft wel potentie ja.. ik vind het wel leuk klinken al is het me af en toe wel ven teveel van hetzelfde en dat valt juist erg op omdat de stukken eromheen origineel klinken (bv intro en stukkie rond 2'00-2'30 maar dan gaat 2'44 - 3'15 bij mij vervelen, teveel hetzelfde). De zang vind ik juist een minpuntje. Het lijkt er een beetje dik op toegelegd, geforceerd zeg maar. Wel met veel plezier gemaakt volgens mij en daarom leuk om naar te luisteren. De opname klinkt trouwens alsof er een mic in het midden van de oefenruimte hing en is niet erg gebalanceerd maar daar is geloof ik al genoeg over gezegd.