PDA

View Full Version : gitarist wil gvd metal/hardcore spelen in a'dam



nyc-kid
30 juli 2002, 18:24
(die gvd moest om die jehova te weerhouden iets te posten) Ik speel nu 4 jaar gitaar en heb 1 bandje achter de rug (metalcore) en ben in staat brute metalriffjes tot oldschool-hc loopjes te produceren. Ik speel alles, van death metal tot hardcore, maar geen nu-metal en black metal. mzl

The soulforged
30 juli 2002, 22:33
Tilburg is voor jou waarschijnlijk niet te doen? Daar heb ik namelijk mijn thuisbasis. Ik ben zelf ook al een tijdje op zoek naar medemuzikanten, maar echt vlotten wil het niet bepaald... Ik speel ook ongeveer vier jaar en hou van stevige melodieuze metal in de trant van In Flames, Dark tranquillity, Children of Bodom en natuurlijk Maiden. Lijkt me tof om met een band iets nieuws aan de metalscene te kunnen toevoegen, dus als je interesse hebt (en als het qua afstand haalbaar is) stel ik me beschikbaar voor een jampartij om te kijken of het "klikt" (wat een kutwoord eigenlijk). Mazzels!

Michael

nyc-kid
30 juli 2002, 23:43
na, kijk, ik heb (nog) geen auto, en om nou me marshall in de trein te vervoeren lijkt me ook een hele opgave... sorry, maar van mijn kant lijkt het me een beetje onpraktisch... iig veel succes!

The soulforged
1 augustus 2002, 00:07
idem veel succes!