PDA

View Full Version : "Mooi gerelicte" Squier



frekie
6 april 2005, 17:35
JONGELUI KAN HET NU EINDELIJK EENS AFGELOPEN ZIJN MET DAT MOEDWILLIG VERNIELEN VAN MOOIE GITAREN JA!

http://www.marktplaats.nl/index.php3?url=/markt/muziek/elektrgitaren/43681.htm%3Fret%3D%252Fmarkt%252Fmuziek%252Felektr gitaren.htm%253Foudei%253D30%2526js%253D1

:cry: :x :evil: :oops: :???: :( :-? :o :-(

Rw
13 april 2005, 15:44
dat is wel heeel lelijk

guvnor
13 april 2005, 15:53
had um al eerder gezien...maar toen was het nog een hele gitaar. Nu alleen nog de body.

De neck misschien ietsje TE veel gerelict?

Svenson
14 april 2005, 04:25
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

Wat een kneus. Gerelict noemt ie dat. Lijkt wel of hij de schuurmachine los heeft gelaten tijdens het schuren en het ding is paadjes gaan maken. Schuur hem dan helemaal kaal. Ook nog beter voor je geluid ook (aan de andere kant, het is een Squier, who gives a shit).

Thom TK
14 april 2005, 10:06
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

Wat een kneus. Gerelict noemt ie dat. Lijkt wel of hij de schuurmachine los heeft gelaten tijdens het schuren en het ding is paadjes gaan maken. Schuur hem dan helemaal kaal. Ook nog beter voor je geluid ook (aan de andere kant, het is een Squier, who gives a shit).

Het is een OUDE Squier ;)

Zo lelijk vind ik het niet, alleen had hij het er beter op kunnen spuiten oid...ipv dit te gaan uitschuren.
Relic, uhuh.

Wicked Willy
14 april 2005, 11:27
Ik vind relicen altijd een beetje zielig......maar dit slaat werkelijk alles. Wat een spuuglelijk ding zeg bleghhhhhh.

Wicked Willy
14 april 2005, 11:28
Ik vind relicen altijd een beetje zielig......maar dit slaat werkelijk alles. Wat een spuuglelijk ding zeg bleghhhhhh.