PDA

View Full Version : Crafter TB-Bubinga



TMKXL
6 april 2005, 10:45
Ik ga met mijn progrock band warschijnlijk eens lekker anders doen en een akoestisch (concept) album doen.
Ik heb zelf nog geen staal snarige akoestische gitaar en wou er altijd al een hebben dus nu lijkt me een mooie tijd om er eentje aan te schaffen.
Ik zat es bij Crafter te kijken en kwam toen deze TB-Bubinga tegen:

http://www.crafterguitars.com/gallery-pro/pro_images/tb_bubinga_large.jpg

Wow. :o Ik ben helemaal verliefd op deze gitaar, zonder dat ik weet hoe hij klinkt of speelt. Wie heeft ervaring met deze gitaar of andere gitaren in deze prijsklasse (ik wil niet meer dan 500 uitgeven)?

TMKXL
7 april 2005, 18:38
Iemand?

TMKXL
8 april 2005, 09:06
Niemand?

Bernie
8 april 2005, 19:54
Nou, dat valt een beetje tegen qua reacties. Ik heb zelf ook geen ervaring met deze gitaar en ik moet zeggen dat ik die bloemetjes persoonlijk niet zo'n succes vind. Ik heb wel zelf een zwarte Crafter GAE8 en daar ben ik heel tevreden mee.
Ik ben bang dat je toch echt zelf naar een winkel op zoek moet waar ze die gitaar hebben om 'm eigenhandig uit te proberen. Het is wel zo dat mijn gitaar ook geen slagplaat heeft en er beginnen toch al langzaamaan wat krassen van het plectrum op te komen...

http://www.crafterguitars.com/gallery-pro/pro_images/8_gae8_bk_large.jpg

TMKXL
9 april 2005, 10:33
Bedankt voor de reactie. Hoe duur was jouw Crafter?

Bernie
9 april 2005, 11:24
Die van mij was zo'n 350 euro bij Conijn in Eindhoven.

ReinoutV
9 april 2005, 11:39
Deze hangt ook in Guitar Center, in Wierden, als ik me niet vergis. Ik heb deze zelf niet uitgeprobeerd, maar de meeste Crafters zijn hun geld wel waard. Ik weet niet of het precies hetzelfde model is, maar hij hangt daar voor 649.

Petra
12 april 2005, 22:49
Hey,

Ik heb zelf een Crafter en ben er zeer blij mee. Vrij makkelijk bespeelbaar. en idd de meeste Crafters zijn hun geld wel waard! Echt wel even gaan proberen ergens, is wel een vereiste... :-D 8-) :cool: :lol: :P :razz: :roll:

Groeten Petty

ChrisPie
13 april 2005, 01:01
Ik heb zelf sinds kort een Crafter GAE 30,en ben er zeer tevreden over!

SaferSephy
13 april 2005, 19:23
Ik heb op die TB Bubbinga gespeeld en ook bij mij was het liefde op het eerste gezicht. Speelde geweldig. Lage actie (en hij was nog niet eens is afgesteld). Lekkere klank.

doen!

oh en hoeveel kost ie waar jij em gezien heb?

TMKXL
14 april 2005, 18:55
Bij Musik Produktiv zag ik em hangen voor iets van 460 ofzow. Bedankt voor de reacties, ik ga binnenkort een keertje naar Duitsland. :D

Ritch
14 april 2005, 23:10
Bij Musik Produktiv zag ik em hangen voor iets van 460 ofzow. Bedankt voor de reacties, ik ga binnenkort een keertje naar Duitsland. :D

Woah.. prachtig prijsje voor zo'n mooi instrument :o Ik ga maar eens ernstig bij m'n bankrekening te rade :lol:

SaferSephy
15 april 2005, 08:28
Bij Musik Produktiv zag ik em hangen voor iets van 460 ofzow. Bedankt voor de reacties, ik ga binnenkort een keertje naar Duitsland. :D

Woah.. prachtig prijsje voor zo'n mooi instrument :o Ik ga maar eens ernstig bij m'n bankrekening te rade :lol:


das inderdaad niet veel, ik had hier de TB maar dan met Engelmann Spruce gezien hier voor 665 euro