PDA

View Full Version : Nieuwe mod?



Equalizer
5 april 2005, 23:35
Het begint steeds meer mensen op te vallen dat moderator bassopotmus zich niet meer zo bezighoudt met dit subforum. Nou is dat opzich niet erg, maar een vervanger zou wel leuk zijn.

Is er iemand geïnteresseerd in deze helse baan? Heel veel werk is het niet, denk ik.

Kijk we kunnen dit wel aan gitaarnet melden, maar dan leek het mij handig meteen een nieuw iemand aan te kunnen dragen, vandaar dus eerst de vraag of er iemand van de forummers wil. Wie interesse heeft, moet wat mij betreft nog wel de goedkeuring van ons (de forummers) en gitaarnet krijgen..
Goed plan?

Phyrexian
6 april 2005, 09:42
Ik wil het gerust doen. Voor dit basgitaar subforum tenminste. Ik zit hier dagelijks dus kan wel een oogje in't zeil houden.

BassAgent
6 april 2005, 11:19
So can I.

basswasp
6 april 2005, 12:31
Z'n laatste bericht is van 20 dec... en z'n foto-website is ook weg trouwens...

Is er niks ergs met hem gebeurd ofzo?

All Dirt
6 april 2005, 18:24
Ik heb me ook al eens afgevraagd waar die jonge uithangt !!

O en ik wil wel kandidaat drie zijn voor de mod job.

Kunnen we mooi wie van de drieeen :razz:

Emeth
6 april 2005, 18:40
We kunnen een poll houden. Dan kan iedereen stemmen op de mensen
die zich hebben opgegeven als nieuwe/vervangende mod.

AntY
6 april 2005, 19:53
nee hij leeft nog, ik spreek hem nog regelmatig op msn. hier komt hij niet meer zo vaak inderdaad.

eventueel wil ik het ook wel doen, ik kom hier al zo lang :X

BassAgent
6 april 2005, 20:04
Wie gaat dat trouwens bepalen, wie de nieuwe mod wordt?

basswasp
6 april 2005, 20:21
Gitaar bepaalt dat, denk ik.
Ik wil mezelf niet zo erg met het mod-gedoe bemoeien, al vind ik het wel mooi dat het hier ook zonder mod goed gaat. Het is toch wel handig om er 1 te hebben.

Iemand kan een mailtje sturen naar Gitaarnet met een link naar dit topic.

Rhinus
6 april 2005, 20:23
Waarom gaat deze SebForum niet dicht en komt er een link naar basgitaarforum.nl. Da's eigelijk net zo makkelijk.

Rhinus
6 april 2005, 20:26
Waarom gaat deze SubForum niet dicht en komt er een link naar basgitaarforum.nl. Da's eigelijk net zo makkelijk.

bassopotmus
6 april 2005, 20:39
zozo, gelukkig dat Anty mij hier even op wees zeg!
Ik leef nog, ben inderdaad weinig bezig geweest met moderaten. Het steld mij tevreden dat moderaten niet nodig is, soms wat dubbelpost weghalen vanwege wat storingen daargelaten.

Okee reden dat ik te weinig aanwezig ben geweest is omdat ik vanwege mijn opleiding vaak weg ben (buitenland) en ook in binneland veel verplichtingen heb. Ik heb wel een laptop maar deze zaken dioe je niet zo onderweg.

Het is natuurlijk zaak een nieuwe moderator aan te stellen en ik heb dit een tijdje terug ook al eens gemailt naat gitaarnet, waarschijnlijk is het niet aangekomen. Ik maak er nu weer werk van en zal naar aanleiding van deze topic zeker meteen een lijstje met aanbevelingen meesturen


Moderaten is heel eenvoudig met dit forum. De moderator heeft gewoon extra knoppen in het forum om te editen. Kan je niet alleen maar je eigen troep verbeteren ;)

Basso

MazeMouse
6 april 2005, 20:55
Hmmmz, ik ben wel meer lezer dan poster maar ook ik zou deze nobele taak wel op mij willen nemen. (Doordat ik meer lees lees ik wel alles wat er gebeurd. Dagelijks :))

Equalizer
6 april 2005, 23:09
Cool er is best wel animo. :)

Ik heb gitaarnet daarnet ge-PM'd trouwens (misschien anderen ook al, maar goed).

buuck
6 april 2005, 23:12
ok als niemand het wilt doen. doe ik t wel :D

ik wil me ook wel aanbieden.. ik snuffel er elke dag op rond dus tsja... we will find out.

Surferboy
7 april 2005, 19:25
Tja ik wil me ook wel verkiesbaar stellen hoor, ben hier normaliter ook wel elke dag te vinden......... :)

Equalizer
9 april 2005, 12:31
Nog geen reactie van gitaarnet, misschien heb ik iets verkeerd gedaan, tweede PM is onderweg.

Equalizer
10 april 2005, 12:25
Klopt het wel als die PM's in je Outbox komen te staan maar niet in je Sentbox? Als in, komen ze dan wel aan?

AntY
10 april 2005, 16:24
wat maakt t uit, bassopotmus heeft ze gemaild. je kan ook gewoon een draadje plaatsen in algemeen.

Equalizer
25 mei 2005, 13:44
Bumpski..

Niemand die de beheerder persoonlijk kent of in z'n msn heeft ofzo? Mail, PM en draadje in Algemeen hebben bij mijn weten nog niets opgeleverd.

Shaggy
25 mei 2005, 14:33
Die gitaarnet gast reageert nooit .. volgens mij is hij dood ofzo en ligt ie ergens te rotten

Equalizer
25 mei 2005, 14:45
Hij heeft waarschijnlijk ook een leven :) , maar 't duurt wel lang ja.

Anavrin
25 mei 2005, 17:40
Klopt het wel als die PM's in je Outbox komen te staan maar niet in je Sentbox? Als in, komen ze dan wel aan?
als gitaarnet hun inbox openen, dan krijgen ze het mailtje pas. Op dat moment zie jij dus het berichtje van je outbox naar je sentbox gaan.

AntY
25 mei 2005, 19:37
nee dat is niet waar je ziet het berichtje van je outbox naar sent box gaan op t moment dat jouw outlook het bericht naar de server verstuurt....

bat
25 mei 2005, 21:32
nee dat is niet waar je ziet het berichtje van je outbox naar sent box gaan op t moment dat jouw outlook het bericht naar de server verstuurt....
We hebben het hier over PM's.

Zolang die in de "Outbox" staan zijn ze niet gelezen door de geadresseerde. Als ze in de "Sentbox" staan wel.

Equalizer
26 mei 2005, 00:44
Van mijn twee PM's staat er 1 (6 april) in de Outbox en 1 (9 april) in de Sentbox. Dus die minder oude is dan idd ook daadwerkelijk geopend..