PDA

View Full Version : Tommy Emmanuel gisteren op Woodsongs



Harald
5 april 2005, 19:26
Tommy speelde gisteren weer in het Woodsongs programma:

http://www.woodsongs.com/showlist.asp show 349

(en de oudere 245 zo uit mijn hoofd)

Luca P
5 april 2005, 22:23
Yes!!
Dat wordt weer spannend!
Bedankt voor de tip.
8-)

belg
6 april 2005, 09:14
Leuk!

Picker
6 april 2005, 22:58
Weer mooi oefenmateriaal Harald! :) Goeie close-up shots deze keer!

Bij Tall Fiddler ging hij wel een paar keer het riet in. Ook de groove gaat soms wat mis, volgens mij moet hij het iets langzamer spelen.

Niet dat ik het hem nadoe overigens... ;)

belg
7 april 2005, 10:18
Nou, ik hoor dat niet hoor. Moet je zelf toch al goed nivo voor hebben om dat op te merken. En van mij mag ie, blijft fantastisch klinken.

Harald
7 april 2005, 12:33
Weer mooi oefenmateriaal Harald! :) Goeie close-up shots deze keer!

Bij Tall Fiddler ging hij wel een paar keer het riet in. Ook de groove gaat soms wat mis, volgens mij moet hij het iets langzamer spelen.

Niet dat ik het hem nadoe overigens... ;)

Leuk programma, zelfs die reclames is soms best wel komisch als je het zo ziet... zitten nog wel meer leuke acts in die lijst, o.a. Tuck & Patti, Don Ross en Muriel Anderson.

Bij die snelle riedel in Tall Fiddler gaat het inderdaad niet helemaal goed, maar het leuke aan hem is dat hij bewijst dat dat eigenlijk ook helemaal niet dondert. Hij speelt dan gewoon volenthousiast door, en het komt prima over. Is trouwens niet echt de snelste uitvoering die ik van hem gehoord heb.

SaferSephy
8 april 2005, 21:52
Zoals ie al een keer in een interview zei, "Ik speel eigenlijk altijd voor mezelf, ook op het podium", daarom interesseert hem het ook niet als het niet helemaal goed gaat :p.

Tommy is mijn held :) lekker downloaden

SaferSephy
8 april 2005, 21:53
Zoals ie al een keer in een interview zei, "Ik speel eigenlijk altijd voor mezelf, ook op het podium", daarom interesseert hem het ook niet als het niet helemaal goed gaat :p.

Tommy is mijn held :) lekker downloaden