PDA

View Full Version : toonladders?



Meave
5 april 2005, 14:35
Lieve mensen! :listen:


ik heb ruim een maand prive gitaarles van D.; een excollega van mij en tevens bassist in de band Johan.
Het gaat goed en heb tot nu toe best wel veel van hem geleerd.
Alleen snap ik toonladders nog niet helemaal :???: .
Wie kent er een site waar op een duidelijke en makkelijke manier uitleg gegeven wordt over toonladders?
Of wie kan mij via msn?/email? uitleg geven hierover?


Groetjes!

scholier
5 april 2005, 15:56
ooh ja tip, als het topic er niet staat komt moet je ff wachten :-D Over een paar dagen ofso komt er een nieuw topic dus dan is dat gezeik afgelopen :-D .
Maar ff ontopic, wat snap je er niet aan? en op deze site kan je een beetje zien wat voor toonladders er allemaal zijn : www.chordbook.com

Meave
5 april 2005, 16:15
oh shit! :o

:oops:


ok; thanx voor tip Scholier!

sneez0r
5 april 2005, 16:16
http://www.ibreathemusic.com/article/105

Kan je daar iets mee, of wil je het iets simpeler?

Meave
5 april 2005, 16:19
hi Sneez0r!

thx; ik zal 'm opslaan onder M'n Fave's; en de site vanavond op m'n gemak doorlezen.
Ben nu bezig met A Hard Day's Night - The Beatles 8-) :noob:

Bluesbreaker
5 april 2005, 16:25
ooh ja tip, als het topic er niet staat komt moet je ff wachten :-D Over een paar dagen ofso komt er een nieuw topic dus dan is dat gezeik afgelopen :-D .


Dit slaat nergens op, er komt niet zomaar een nieuw topic. (Of je bedoelde forum, maar dat is toch wel heel iets anders)

Maar goed, als je nieuwe topic niet in de lijst gaat moet je even je eigen profiel bekijken (via het profiel knopje onder aan een bericht dat je gepost hebt, NIET via de pagina waar je je profiel aan kunt passen). Daar klik je op "zoeken naar alle berichten van huppeldepup", daar staat je verdwenen topic altijd tussen, en als je die daar opent staat hij ook weer gewoon in de lijst op het forum!

Meave
5 april 2005, 16:32
allright; thanx Bluesbreaker :soul:

scholier
8 april 2005, 19:41
ooh ja tip, als het topic er niet staat komt moet je ff wachten :-D Over een paar dagen ofso komt er een nieuw topic dus dan is dat gezeik afgelopen :-D .


Dit slaat nergens op, er komt niet zomaar een nieuw topic. (Of je bedoelde forum, maar dat is toch wel heel iets anders)

Maar goed, als je nieuwe topic niet in de lijst gaat moet je even je eigen profiel bekijken (via het profiel knopje onder aan een bericht dat je gepost hebt, NIET via de pagina waar je je profiel aan kunt passen). Daar klik je op "zoeken naar alle berichten van huppeldepup", daar staat je verdwenen topic altijd tussen, en als je die daar opent staat hij ook weer gewoon in de lijst op het forum!
sorry bedoelde nieuw forum :oops: maar soms is het ook zo dat er na 1 dag ofzo het topic er gewoon staat :-? maar dat bedoelde ik niet in mijn post :oops: