PDA

View Full Version : REPAREER DIT GODVERDOMMESE FORUM NU TOCH EENS!!!!



dejohan
5 april 2005, 12:26
Ja?

Dick Wolkendeck
5 april 2005, 13:11
+1 !! maar dan vriendelijk gevraagd.

guvnor
5 april 2005, 13:15
weet niet of dit de manier is...maar wel een goed idee

mijn postcount staat al maanden op hetzelfde...zou ruim het driedubbele moeten zijn...

BLOK182
5 april 2005, 13:17
Beetje meer respect voor gitaarnet aub, ze doen hun best en het is gratis hier he!

- Eric -
5 april 2005, 13:32
kijk aub ff een beetje rond voordat dit zo gezegd wordt! :wink:

eigenlijk zou het nieuwe forum dit weekend er al op staan, maar door de brakke database is dat toch niet gelukt. Nog ff geduld dus!

wanna1
5 april 2005, 13:34
Beetje meer respect voor gitaarnet aub, ze doen hun best en het is gratis hier he!

jij wilt toch ook niet gratis een kapotte tv?

BLOK182
5 april 2005, 13:59
Nee, als mijn gratis tv kapot eens kuren vertoont, en hij wordt gratis gemaakt, hoor je mij ook niet zeiken.

Rock*U*Doll
5 april 2005, 14:06
ik erger me ook op dit forum! iedere keer als ik een handeling wil doen hangt alles in de soep.
Het is een kleine moeite om een forum opnieuw te installeren en via de MYSQL database de members en posts over te zetten.
Natuurlijk is het en dat is ook zeker relaxt, maar misschien verlies je hier alleen maar members mee!! en dat is denk ook niet echt de bedoeling!

Vexx
5 april 2005, 14:13
ik erger me ook op dit forum! iedere keer als ik een handeling wil doen hangt alles in de soep.
Het is een kleine moeite om een forum opnieuw te installeren en via de MYSQL database de members en posts over te zetten.
Natuurlijk is het en dat is ook zeker relaxt, maar misschien verlies je hier alleen maar members mee!! en dat is denk ook niet echt de bedoeling!

Misschien moet je eens kijken in de topics over het nieuwe forum in Off-Topic en Algemeen voordat je oordeelt. Er wordt hard gewerkt aan het forum, en de database is gaar. Gewoon effe de members en de posts overzetten gaat dus niet echt lekker.

Als het makkelijk was dan was het al gebeurd.. :roll:

Het is altijd wel erg makkelijk om een ander af te zeiken...