PDA

View Full Version : nummers voor band



mark88
4 april 2005, 17:40
He,
ik zoek wat nummers om met een beginnend bandje te spelen, 2 gitaristen, 1 bass, 1 drum. ik ken wel redelijk wat, maar ben opzoek naar iets dat niet te moeilijk in elkaar zit, maar wel met 2 verschillende gitaarpartijen, dus niet dat beide gitaristen de hele tijdhetzelfde spelen. Moet ook niet te langzaam zijn, gewoon een beetje punk/rock, hoeft echter ook niet heel snel te gaan ofzo, maar wel dat het tempo er lekker inzit. Misschien dat er wat gitaarnetvolk is dat mij kan adviseren??

JvD.
4 april 2005, 18:00
hier heb je denk ik wel wat aan:
http://www.gitaarnet.nl/forum/viewtopic.php?t=52610

mark88
4 april 2005, 20:14
bedankt voor de link, maar ik ken eigenlijk wel genoeg nummers, het probleem is alleen dat ik opzoek ben naar nummers voor duidelijk 2 gitaristen. Dus niet iets dat ook door 1 gitarist gedaan kan worden, maar dat er wel duidelijk 2 nodig zijn. Dus als iemand ideeën heeft: ik hoor het graag!

sneez0r
4 april 2005, 22:24
Millencolin - No Cigar

The wall of dolls
4 april 2005, 23:33
Hmmm, ik dacht meteen aan iets van de Rolling Stones, maarja daar moet je niet aan beginnen, veel te heavy, qua strak ritmewerk dan. Guns 'n roses t zelfde verhaal alleen dan zit je ook nog met die solo's.

Ik ken alleen maar moeilijke dingen qua dat eigenlijk. Misschien zelf wat verzinnen :D

The wall of dolls
4 april 2005, 23:35
Ja hier, Blind Dog misschien eens proberen, hele vette band. Ook niet extreem makkelijk, maarja, je moet wat

sugarfish
5 april 2005, 11:37
De heftigere nummers op de laatste cd van Anouk (Hotel New York)


Gitarist 1 doet voornamelijk de slag en wat solo. Gitarist 2 speelt meer met de effecten.
Zeer leuk! Als je tenminste de muziek leuk vindt.