PDA

View Full Version : Midimate CC's aanwijzen probleem



Synx
4 april 2005, 16:58
Heej,

heb sinds een week of 2 een rocktron midimate. Heb alles voorelkaar maar juist 1 van de dingen waarom ik speciaal een midimate gekocht heb doet het niet.
Als ik CC's wil aanwijzen dan doe ik dat in second mode ( controller mode ). Bijv Button9>cc1. Vervolgens heb ik ook op de intellifex de delay op cc1 gezet.
Op die manier werkt het dus niet. Volgens de handleiding moet je ook aangeven welke CC's aan en uit staan via de second mode. Dit krijg ik dus niet voorelkaar.
Wie heeft er een idee wat ik fout doe of hoe het wel moet? Alle hulp is welkom!

( midimate stuurt 2 19' aan. Channel 1 intellifex en Ch.2 Twintube, programmable patch changes etc werken allemaal naar behoren )

p.s Omni mode op intellifex maakt geen verschil

amon
4 april 2005, 19:45
Ik heb ook een tijdje een probleempje gehad met CC's, misschien dat in mijn topic iets bruikbaars staat:

http://www.gitaarnet.nl/forum/viewtopic.php?t=38913&highlight=fcb+gp100

Synx
4 april 2005, 20:43
heb het doorgelezen en wat er in staat qua cc's pc's etc verhaal dat snap ik. Het rare is dat het bij mij eigenlijk zou moeten werken maar ik gewoon niet kan aangeven of een CC standaard uit of aan is.

De manier zoals beschreven in de handleiding lukt mij gewoon niet.

Synx
4 april 2005, 22:36
Eindelijk ik heb het gevonden!
Onder midi channel waar je elk kanaal een eigen patch kan geven blijkt als je verder scrolt ook te staan op welk kanaal de CC gaat.

Dus :) alles werkt perfect!!!