PDA

View Full Version : http://www.musik-produktiv.de



Zaz
29 juli 2002, 15:44
Kijk anders even op http://www.musik-produktiv.de voor een overzicht van prijs(verschillen)

Zaz

Zaz
29 juli 2002, 15:45
UCHumm.. oeps foutje.
Deze hoort eigelijk onder een andere topic

Zaz

Brianmayrulezzz
17 augustus 2002, 17:47
Net gezocht naar Burns Brian May prijzen...
http://www.musik-service.de is ook erug goedkoop

in_vitro
17 augustus 2002, 20:45
Ja errug goedkoop maar wat wil je als je verder zon beetje een tweedehands gitaar krijgt, iedere debiel mag daar gewoon op alle gitaren spelen. En verder is er geen maar dan ook echt geen service! ik vind t een baggertent... maar ze hebben er zoveel haha!!!

LordRiffenstein
18 augustus 2002, 00:11
Op 2002-08-17 20:45, schreef in_vitro:
Ja errug goedkoop maar wat wil je als je verder zon beetje een tweedehands gitaar krijgt, iedere debiel mag daar gewoon op alle gitaren spelen. En verder is er geen maar dan ook echt geen service! ik vind t een baggertent... maar ze hebben er zoveel haha!!!

Hoeveel spullen heb je er dan al gekocht? Uiteraard kan iedereen zomaar op een gitaar spelen maar dat is toch in elke winkel zo of heb je liever dat ze gaan zeuren als je die Gibson wil proberen en dat je net zo goed een Epiphone kan testen?

Ik heb al verschillende keren spullen bij Musik Produktiv gekocht en altijd perfecte service gekregen. Een vriend van me kocht er een gitaar en die hebben ze nog even een setup gegeven met nieuwe snaren naar zijn keuze, perfect afgeregeld terwijl wij een pilsje dronken in de bar.

Yoeri

Anders Destium
18 augustus 2002, 00:32
Ervaringen die je opdoet in muziekwinkels vergroot men meestal uit, winkels zijn dus altijd of erg goed of erg slecht.
In Delft zit ook een goeie muziekboer, relaxete man maar compleet niet mijn stijl (qua gitaren enzo), maar ik heb er toch een posititief gevoel bij :smile:

Nesker
18 augustus 2002, 09:42
ik heb nog nooit wat gekocht bij produktiv, gewoon omdat ik gehoord heb dat de service enorm slecht is, en de aktie van alle gitaren niet is afgesteld.
dan koop ik toch m'n gitaar maar liever in een "kleiner" winkeltje, zoals double-d of huigens, want dan weet ik gewoon dat ik goede service heb.
nee ik vind het nie wat, het enige wat ik er zou kopen is plectrumpjes of snaren, maar dan houdt het op.

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: nesker op 2002-08-18 18:26 ]</font>

ArpeggioKing
18 augustus 2002, 17:54
maar zeg nou zelf het is veel goedkoper dan in ons landje, toch?

Anders Destium
18 augustus 2002, 18:12
Ik stel ook nog wel eens iets af voor de lol, maar nu ligt de brug van mijn RG half uit elkaar en kan ik de goede inbussleutel thuis niet meer vinden (toch jammer :smile: ), Het probleem van het zelf moeten afstellen van een nieuwe gitaar is dat je geen referentie hebt, en dat is vervelend.
De vraag is of je het afstellen vindt opwegen tegen het geld dat je ermee uitspaart

in_vitro
20 augustus 2002, 20:01
Op 2002-08-18 17:54, schreef ArpeggioKing:
maar zeg nou zelf het is veel goedkoper dan in ons landje, toch?


De enige reden dat het daar goedkoper is is dat ze het in grote getalen kopen, niet erop letten of de kwaliteit van de gitaar goed is ja of nee, en het snel weer willen verkopen. Ik heb t ook al van meerdere gehoord dat het een slechte service is... heb je dan toch goede service gekregen dan heb je naar mijn mening geluk gehad haha!