PDA

View Full Version : weet iemand een goeie fret-dresser in NL?



endy
4 april 2005, 01:25
Ik vroeg mij af of iemand weet waar ik het beste een fret-job (frets levellen en crownen)kan laten doen als ik een extreem lage actie wil. Ik zoek echt een vakbekwaam iemand want het gaat om een dure gitaar...
Bedankt.

ChrisMW
4 april 2005, 02:39
Hoi Endy

Uit eigen ervaring kan ik je de volgende profs. aanraden;
Jasper Boerma van www.AspeGuitars.com die nu bij LiveMusic in Arnhem de gitaartech is. Sinds kort heeft hij zich volledig toegelegd op de bouw van z'n eigen gitaren maar op de dagen dat hij bij LiveMusic werkt kun je hem ook reparatie en modificatie klussen laten doen aan elke gitaar. In de laatste of 1 na laatste MusicMaker staat ook 'n test met wat gitaren waarbij de afstelling van 1 door Jasper was gedaan met zeer goed resultaat.
en
Sjak Zwier ( bekend v/d gitaren van Paskal van Blöf ), www.ZwierGitaarbouw.nl in Vlissingen. Zeer relaxed in de omgang en 'n goed oor voor de wensen v/d klant.

Voor m'n werk ben ik afhankelijk van gitaren en bovenstaande profs. doen het onderhoud aan m'n collectie.

mvg/succes!

frekie
4 april 2005, 10:20
Ik heb ooit een Fernandes strat laten vlakken door Peer Dellen in Den Haag. Echt vakwerk en voor een redelijke prijs. Zit (zat?) in een zijstraat vd Torenstraat met Rock Palace etc. Ben al weer een tijdje weg uit "De Haegh" :-D

Rubenios
4 april 2005, 10:35
ik zou ook zeggen jasper van ASPE. hij heeft mijn custom ook gebouwd!

Bobbel
4 april 2005, 15:14
ik zou ook zeggen jasper van ASPE. hij heeft mijn custom ook gebouwd!

ze zien er mooi uit!