PDA

View Full Version : nieuwe speakers in 4x12. welke?



Nocki
3 april 2005, 23:25
Hoi.

ik denk eraan om eens te kijken naar meer speakers. nier dat ik erg onteveren ben over mn elektrovoice speakers maar meer uit nieuw schierigheid.

ik wil speakers die in mn 4x12 goed klinken op het clean kanaal van mn boogie mark IV. en met crunch en high gain ook lekker klinken maar clean (beetje fenderachtig graag) en romige high gain zijn erg belangrijk...

wat ik ook wil is dat het volume gaat zakken. ik heb er wat goedkope speakers in gehad en die klonken veel zachter. dat is eigelnlijk wat ik ook zoek.

wat zou een goed idee zijn van speakers. en mocht ik ze vinden. wat is een leuke pijs voor mijn 3 elektro voice 200 watt speakers...

Nocki

Negative K3 fan
4 april 2005, 12:35
neodynium is misscdhien wel het proberen waard...

pol
4 april 2005, 13:56
niet als het zachter moet gaan, die neodynium speakers hebben nogal een hoog rendement.

Negative K3 fan
4 april 2005, 14:20
owja, dom, had ik niet eens gelezen dat stukje.

matto
17 april 2005, 18:54
Jensen speakers ?

AART
18 april 2005, 15:22
celestion g12h30 zorgen bij de mark series voor een heerlijk high gain geluid.
Beetje zoals pennywise op de nieuwe plaat.

dejohan
18 april 2005, 17:10
Normaal reageer ik niet op rare taal, maar
"nieuw schierig" vind ik wel grappig.

Nocki
19 april 2005, 08:51
hij is leuk he.... ik wil iets nieuws maar eigenlijk ben ik ook gierig. en daarnaast wil ik ook heel graag weten hoe het zit. ik denk dat ik de elektro voice speakers er toch uit ga gooien. dit weekend weer op een podium gestaan en de geluidsman bleef maar vragen of het zachter kon. we hebben er ook niet lekker om gespeeld. vooral de drummer moest ie hebben. erg jammer.

hoeveel zou een elektro voice speaker nog op moeten leveren? ik heb er 2 te koop. de 3e houdt ik (daar zit mn cube 30 omheen.)
ik denk dat ik van de opbrengst een speaker kast koop. kan ik gelijk eens kijken welke speakers er allemaal zijn.
dus mijn vraag:

wat kan ik vragen voor 1 electro voice speaker 8ohm 200 watt black shadow (dus uit een boogie cab)


Nocki

jorrit
19 april 2005, 17:48
geen idee maar als je het wel weet pm me dan ff...

Nocki
19 april 2005, 18:09
zal ik doen. mischien wel iemand die tegen mijn peakers 2 marshall kasten wil ruilen... :-D :D :-D :D :-D :D :-D :D :-D :D :razz:

nicoverduin
19 april 2005, 18:29
Ik al een paar keer 100 euro / stuk betaald. Ook wel eens 125 euro gehoord van een kennis.

Nico

Nocki
19 april 2005, 18:33
ok. dan is het niet de moeite. ik hoopte er wel een 4x12 aan over te houden...

Nocki

Thijssie
20 april 2005, 11:40
ok. dan is het niet de moeite. ik hoopte er wel een 4x12 aan over te houden...

Dat lijkt me geen enkel probleem....






















Moet je alleen daarna nog ff 4 speakers kopen :D :D :D