PDA

View Full Version : Poging tot gary moore (met de blade texas)



Shaggy
3 april 2005, 16:50
Een crappy poging tot gary moore

bends zijn soms onzuiver, volumeverschil in het cleane en distortion bij 2:00 speelde ik per ongeluk in een verkeerde ladder :oops: .. het vel ligt er half af van mijn middelvinger van die &*^% bends en dit is het resultaat..

ingespeeld met de nieuwe blade texas en gt6





gary (http://www.musix.nl/tijdelijke_troep/shaggy_does_gary.mp3)

ShaQ
3 april 2005, 17:09
He ShaG tof gedaan 8-) die punten die jij noemde vond ik ook dus ik ga ze niet opnieuw neerkalken ;) Ik vind je clean sound mooi, lekker '' glassy '' je lead geluid vind ik wat minder klinkt te trebly ofzo..

Gert-Jan
3 april 2005, 17:12
Zo crappy is het niet. Je sounds zijn OK 8-)

Jelte
15 april 2005, 08:00
(':cool:')

Yeah dope shit...

je gitaar overstuurd een keer (buiten dat het een dist is, gewoon op het kanaal zelf) maar verder vink het echt fet:)

jelte

Azrael
15 april 2005, 14:04
Leuk gedaan. Alleen erg zonde van de geluidskwaliteit en de reverb die er teveel op zit. Het galmt nu nog wat na. Maarja....ik weet welke geluidskaart je hebt :-D

Verder vind ik het netjes gespeeld. En die verkeerde toonladder....agh....je kunt altijd nog zeggen dat het shred is :razz:
En het blijft natuurlijk ook gewoon een leuk nummer.
:-D

Shaggy
15 april 2005, 20:15
Hey thnx mannen

@ Azrael, ja geluidskaart is nog steeds *&^(% :( .. maar de bends zijn ook niet zuiver.. wanneer ga jij eens opnemen met je nieuwe mengpaneel?? Als je de gt6 wilt gebruiken moet je maar ff pm'en


greetzz

ToTaL FaKe
15 april 2005, 20:29
klinkt wel vet 8-) en zoals al genoemd is vind ik hem verder ook wel cool..

hoe heet het nummer ookalweer :oops: ?

Azrael
16 april 2005, 12:12
Hey thnx mannen

@ Azrael, ja geluidskaart is nog steeds *&^(% :( .. maar de bends zijn ook niet zuiver.. wanneer ga jij eens opnemen met je nieuwe mengpaneel?? Als je de gt6 wilt gebruiken moet je maar ff pm'en


greetzz

Op het moment een beetje druk. Maar als ik een keer je GT6 kan gebruiken kan ik misschien eindelijk eens wat uit die computer halen wat een beetje klinkt als muziek. We moeten toch eens een keer samen gaan jammen. Ik weet niet wanneer je tijd hebt maar dat regelen per PM dan wel.

ShaQ
16 april 2005, 15:21
Hey Azrael ben je van Indiase afkomst?

Azrael
16 april 2005, 15:27
Hey Azrael ben je van Indiase afkomst?

Ja , Taiwanees weet je nog? :P





ps. Neehoor...ik ben Hollands ook al wordt ik door mijn ietwat spleetoogjes vaak gevraagdt of ik half indisch ben. Maar nee :)