PDA

View Full Version : 1140 picks per minuut !



Bloodline
2 april 2005, 22:41
ik d8 laat ik eens ff opnemen hoe snel ik kan picken. hier het resultaat:

bij de 1ste link hoor je me 1 sec picken en dat zijn 19 noten ( eerst snel, daarna vertraagd )

Bij de 2de link hoor je me de hele 1 minuut picken. ik vraag me af: wat is het wereld record ? en van wie is dat ?

(1ste link) : http://members.chello.nl/j.leijbijde/19sec.mp3


(2de link) : http://members.chello.nl/j.leijbijde/1%20minuut.mp3


Alvast Bedankt voor jullie reacties !!,

Mendel Bij de Leij

bobby
2 april 2005, 22:50
Goed nummer!! :-D

Bloodline
2 april 2005, 22:55
Goed nummer!! :-D


LMFAO :-D :-D :-D :-D je hoort alleen maar 1 noot omfg LOL!!

up-guitarman
2 april 2005, 22:58
Man man, nuttig record :razz:

Gert-Jan
2 april 2005, 23:02
Het wereldrecord staat op naam van John Frisco, maar die had Parkinson, dus das nie eerlijk. Geweldig topic trouwens. :???: :???:

Swan
2 april 2005, 23:04
is dit nou zo bijzonder? in die minuut hou je t trouwens helemaal niet mooi constant vol, best wat oneffenheden

Bloodline
2 april 2005, 23:05
jonge ik verveelde me :-D ik was helemaal buiten adem lool

bobby
2 april 2005, 23:10
prima topic.. eens wat anders.. :)

up-guitarman
2 april 2005, 23:17
prima topic.. eens wat anders.. :)

Idd, zeker wel :-D
Morgen kan mss iemand een topic openen; "Omter langste sustain"

Bloodline
2 april 2005, 23:57
prima topic.. eens wat anders.. :)

Idd, zeker wel :-D
Morgen kan mss iemand een topic openen; "Omter langste sustain"

LOL!!!! :lol:

bazzieman
3 april 2005, 00:09
VreselijK! het doet me denken aan de schoolbel! :razz:

Ic3gl0vE
3 april 2005, 00:09
Wel aardig intro voor een meshuggah nummer :P

je kunt iig sneller picken dan ik.

Bloodline
3 april 2005, 00:11
Wel aardig intro voor een meshuggah nummer :P

je kunt iig sneller picken dan ik.

mwa het ging meer vor de lol ^^ mischien kunnen we dit Fun: Topics noemn :P

Swan
3 april 2005, 00:30
prima topic.. eens wat anders.. :)

Idd, zeker wel :-D
Morgen kan mss iemand een topic openen; "Omter langste sustain"

hehe dat is wel iets voor mij :-D

MiKe
3 april 2005, 01:45
ik dacht dat steve vai de snelste was?

Negative K3 fan
3 april 2005, 12:07
ik dacht dat steve vai de snelste was?

neejoh mallerd

Negative K3 fan
3 april 2005, 12:08
Wel aardig intro voor een meshuggah nummer :P

haha, vooral dat vertraagde stuk

maar je kunt wel snel en strak aanslaan bloodline, nu moet je er alleen nog iets mee doen :)

Roy K.
3 april 2005, 13:51
Marcus Paus: 40 nps, voor wat het waard is...

ShaQ
3 april 2005, 14:28
Tja snelheid.. ehm je kan snel spelen maar welk patroon speel je? een eenvoudig c d e f g a b kan iedereen wel supersnel picken maar kijk eens naar Presto van meneer Rose 8) hij knalt 1 van de moeilijkste patronen on earth op 210 bpm eruit.

waayer
3 april 2005, 20:11
moet niet gekker worden :cry: :cry: :cry:

VHsologitarist
3 april 2005, 22:40
it don't meen a thing
if it ain't got the swing

MiKe
3 april 2005, 22:50
ik dacht dat steve vai de snelste was?

neejoh mallerd


Er is op het Forum zelfs een "Snelste Gitaristen Top 10" geplaatst en omdat Steve Vai met 20,8 noten per seconde op nummer 1 stond, konden wij de kans niet laten liggen om naar de Heineken Hall te togen en de meester daar zelf aan het werk te zien.

http://www.gitaarnet.nl/magazine/theaxe-files/theaxe-files/file1008.php3

???

Negative K3 fan
3 april 2005, 23:03
die klopt niet, die lijst is sowieso van de gekken.

marcus paus heeft, zoals al verteld, het wereld record van 44 nps ofzo, ik heb wel een 'liedje' van zijn band, mr cucumber en het klinkt echt helemaal nergens naar.

Negative K3 fan
3 april 2005, 23:04
die klopt niet, die lijst is sowieso van de gekken.

marcus paus heeft, zoals al verteld, het wereld record van 44 nps ofzo, ik heb wel een 'liedje' van zijn band, mr cucumber en het klinkt echt helemaal nergens naar.

- Eric -
4 april 2005, 10:09
kep ook een keer een nummer van die paus gehoord, klink idd verschrikkelijk. NIet om aan te horen :-? Dan is het circusgedoe toch de muziek voorbeigestreefd!

Bloodline
4 april 2005, 12:23
goh, toeval dat die gozer genaamd PAUS nu ten orde komt ? :P :)

Stitch
4 april 2005, 13:05
haha lol goeie actie

Das Schaap
4 april 2005, 13:38
die klopt niet, die lijst is sowieso van de gekken.

marcus paus heeft, zoals al verteld, het wereld record van 44 nps ofzo, ik heb wel een 'liedje' van zijn band, mr cucumber en het klinkt echt helemaal nergens naar.
Die gozer bleek toch nep te zijn ? Heb iig nooit em ZO snel horen spelen.

Cubensis
4 april 2005, 14:03
die klopt niet, die lijst is sowieso van de gekken.

marcus paus heeft, zoals al verteld, het wereld record van 44 nps ofzo, ik heb wel een 'liedje' van zijn band, mr cucumber en het klinkt echt helemaal nergens naar.
had ik ook een nr van carpensens secret fetisj ofzoiets :D

Azrael
4 april 2005, 14:09
Goh , je kunt een noot snel aanslaan......Applaus applaus en geef onderstaande door...

IK BEN TEGEN ZINLOOS GESHRED! :roll:

Negative K3 fan
4 april 2005, 14:21
Goh , je kunt een noot snel aanslaan......Applaus applaus en geef onderstaande door...

IK BEN TEGEN ZINLOOS GESHRED! :roll:

don't feed the troll!

ShaQ
4 april 2005, 14:26
Goh , je kunt een noot snel aanslaan......Applaus applaus en geef onderstaande door...

IK BEN TEGEN ZINLOOS GESHRED! :roll:

He stel je eens ff niet zo aan, hij heeft dit gewoon voor de lol gepost. Hij kan ook best nrs maken weet jij waarschijnlijk ook aangezien je zen voorgaande topics hebt gezien. Maargoed hou eens op met je gezeik en kom jij eens met je prachtige opnames. Ohja en kom niet met smoesjes van ooh shit men geluidskaart is verrot of oh shit men comp doet raar.

Dus hupperdepoep kom op met die opnames Israel
8)

WICKED
4 april 2005, 16:46
Goh , je kunt een noot snel aanslaan......Applaus applaus en geef onderstaande door...

IK BEN TEGEN ZINLOOS GESHRED! :roll:

He stel je eens ff niet zo aan, hij heeft dit gewoon voor de lol gepost. Hij kan ook best nrs maken weet jij waarschijnlijk ook aangezien je zen voorgaande topics hebt gezien. Maargoed hou eens op met je gezeik en kom jij eens met je prachtige opnames. Ohja en kom niet met smoesjes van ooh shit men geluidskaart is verrot of oh shit men comp doet raar.

Dus hupperdepoep kom op met die opnames Israel
8)

+ 999999999999!!!!!! :evil:

Azrael
4 april 2005, 18:07
LOL En jij dacht dat ik het wel serieus bedoel ofzo? Jullie vragen er gewoon om en ik weet precies wat het uitlokt. Beetje trollen op zijn tijd is leuk :razz: :-D

Ahgja en als jij mijn ongelooflijk kutte opname kwaliteit een smoesje vind dat mag hoor. Maar ik post niks waar ik zelf niet tevreden over ben.

Gert-Jan
4 april 2005, 18:17
LOL En jij dacht dat ik het wel serieus bedoel ofzo? Jullie vragen er gewoon om en ik weet precies wat het uitlokt. Beetje trollen op zijn tijd is leuk :razz: :-D

Ahgja en als jij mijn ongelooflijk kutte opname kwaliteit een smoesje vind dat mag hoor. Maar ik post niks waar ik zelf niet tevreden over ben.

Nooit dus....... :-D

LuukieRayVaughan
4 april 2005, 18:36
Wel lachen. Ik vind snelheid en notenvreten alleen niks aan -.-

Sim Simon
4 april 2005, 19:52
Daar gaan je plectrums. :lol:

Ic3gl0vE
4 april 2005, 20:05
Dus hupperdepoep kom op met die opnames Israel
8)

Zeg Sjaak, wanneer komt jouw opname van Ocus Pocus nou es? Ik weet al niet eens meer hoe die backing klonk die ik heb gemaakt... is ook al 2 jaar geleden ofzo?

Azrael
4 april 2005, 20:28
LOL En jij dacht dat ik het wel serieus bedoel ofzo? Jullie vragen er gewoon om en ik weet precies wat het uitlokt. Beetje trollen op zijn tijd is leuk :razz: :-D

Ahgja en als jij mijn ongelooflijk kutte opname kwaliteit een smoesje vind dat mag hoor. Maar ik post niks waar ik zelf niet tevreden over ben.

Nooit dus....... :-D

LOL.....zeg nooit nooit..........maar zoals het nu klinkt....nee.......misschien iets akoestisch met zang dat kan ik wel proberen maar elektrisch klinkt echt bagger.

WICKED
4 april 2005, 21:35
LOL En jij dacht dat ik het wel serieus bedoel ofzo? Jullie vragen er gewoon om en ik weet precies wat het uitlokt. Beetje trollen op zijn tijd is leuk :razz: :-D

Ahgja en als jij mijn ongelooflijk kutte opname kwaliteit een smoesje vind dat mag hoor. Maar ik post niks waar ik zelf niet tevreden over ben.

Nooit dus....... :-D

LOL.....zeg nooit nooit..........maar zoals het nu klinkt....nee.......misschien iets akoestisch met zang dat kan ik wel proberen maar elektrisch klinkt echt bagger.

Doe 't dan ook is :roll:

ShaQ
5 april 2005, 00:28
Dus hupperdepoep kom op met die opnames Israel
8)

Zeg Sjaak, wanneer komt jouw opname van Ocus Pocus nou es? Ik weet al niet eens meer hoe die backing klonk die ik heb gemaakt... is ook al 2 jaar geleden ofzo?

:oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: Die Owe ik jou nog he..... ok ok mark my words.... dit keer komt ie echt ok :D :-D :-D :D :cry: :wink:

ShaQ
5 april 2005, 00:30
LOL En jij dacht dat ik het wel serieus bedoel ofzo? Jullie vragen er gewoon om en ik weet precies wat het uitlokt. Beetje trollen op zijn tijd is leuk :razz: :-D

Ahgja en als jij mijn ongelooflijk kutte opname kwaliteit een smoesje vind dat mag hoor. Maar ik post niks waar ik zelf niet tevreden over ben.

Dan zou niemand meer iets posten.... ik ben NOOIT 100% tevreden met een opname en ik denk vele anderen ook niet.. maargoed toch posten we om elkaar te inspireren en om te leren van de kritiek die je krijgt. En om te horen hoe goed je wel niet bent :D :D :-D :-D :D :D :-D :oops: :oops: :razz: :razz: 8) 8) :-( :-( :o :o :o :x :x :x :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

Azrael
5 april 2005, 10:31
Mhah....ik ben wel kritisch vaak dat wel maar een gitaar die klinkt alsof hij in een groot sardienblikje is opgenomen neem ik geen genoegen mee..... :(

ShaQ
5 april 2005, 15:53
koop een 2e hands v-amp2 je hebt er al 1 voor 60 euro ofzo.

Azrael
5 april 2005, 16:52
koop een 2e hands v-amp2 je hebt er al 1 voor 60 euro ofzo.

Yah leuk als je geen geld heb. V-amp2 tweedehands (goedkoopste dat ik tot nu toe gezien heb) was 75 euro. Inderdaad geen geld maar das precies wat ik heb....geen geld....

ShaQ
5 april 2005, 17:39
koop een 2e hands v-amp2 je hebt er al 1 voor 60 euro ofzo.

Yah leuk als je geen geld heb. V-amp2 tweedehands (goedkoopste dat ik tot nu toe gezien heb) was 75 euro. Inderdaad geen geld maar das precies wat ik heb....geen geld....

Wat is 75 euro nou man, zoek werk wees creatief leen geld weet ik veel wat altijd die klote smoesjes.

bat
5 april 2005, 21:35
Ik eerst checken of m'n 56k modem niet per ongeluk aan het inbellen was geslagen, bleek het toch m'n mediaspeler te zijn.

Maar goed, deel 1 is er. Nu nog je andere hand op het goede moment de juiste noten laten pakken :wink:

Bloodline
6 april 2005, 11:45
koop een 2e hands v-amp2 je hebt er al 1 voor 60 euro ofzo.

Yah leuk als je geen geld heb. V-amp2 tweedehands (goedkoopste dat ik tot nu toe gezien heb) was 75 euro. Inderdaad geen geld maar das precies wat ik heb....geen geld....

Wat is 75 euro nou man, zoek werk wees creatief leen geld weet ik veel wat altijd die klote smoesjes.

aah laat hem toch Shaq. stell dat het echt waar is joh, dat ie geen geld heeft :)

Bloodline
6 april 2005, 11:46
koop een 2e hands v-amp2 je hebt er al 1 voor 60 euro ofzo.

Yah leuk als je geen geld heb. V-amp2 tweedehands (goedkoopste dat ik tot nu toe gezien heb) was 75 euro. Inderdaad geen geld maar das precies wat ik heb....geen geld....

Wat is 75 euro nou man, zoek werk wees creatief leen geld weet ik veel wat altijd die klote smoesjes.

aah laat hem toch Shaq. stell dat het echt waar is joh, dat ie geen geld heeft :)

Azrael
6 april 2005, 12:41
Hey Shaq.....misschien is voor jou 75 euro weinig. Ik heb een Behringer mixer van 65 gekocht en nu is mijn geld gewoon op. Ik heb wat geld geleend van mijn ouders wat nog terug moet dus het komt er simpelweg niet van. Sommige mensen hebben ook school weet je?

ShaQ
6 april 2005, 13:02
Hey Shaq.....misschien is voor jou 75 euro weinig. Ik heb een Behringer mixer van 65 gekocht en nu is mijn geld gewoon op. Ik heb wat geld geleend van mijn ouders wat nog terug moet dus het komt er simpelweg niet van. Sommige mensen hebben ook school weet je?

Ik heb ook school, maar ik werk nog naast mijn studie om alles te kunnen bekostigen ik betaal alles zelf. Als je iets echt wil kom je er wel.. maargoed veel plezier met je mixer :) als je eindelijk iets hebt gekocht om te nemen hoor ik het wel ;)

spanky_franky
7 april 2005, 18:04
Yeah right.. lekker boeiend :-D

Dit kun je een baviaan ook leren :wink:

bobby
7 april 2005, 20:05
Sterker nog... :wink:

Azrael
7 april 2005, 20:50
Yeah right.. lekker boeiend :-D

Dit kun je een baviaan ook leren :wink:

:-D Ik zie het al voor me.....groepstherapie voor bavianen....... :razz:

basswasp
7 april 2005, 22:24
Jaco Pastorius zei ooit: "...a chimpanzee could learn to do what I do physically. But it goes way beyond that..."

Mr.Bluesbreaker
7 april 2005, 23:32
Dat gezeur over opname en dat het bagger is.
Ik heb opgenomen met een korg AX100G, een samick stratkopie, een geluidskaart uit begin '90 en een 400? Mhz computer gedaan. Geen moeite gedaan om de monitor uit te zetten tegen de ruis. Go figure, start posten.

ShaQ
7 april 2005, 23:41
Dat gezeur over opname en dat het bagger is.
Ik heb opgenomen met een korg AX100G, een samick stratkopie, een geluidskaart uit begin '90 en een 400? Mhz computer gedaan. Geen moeite gedaan om de monitor uit te zetten tegen de ruis. Go figure, start posten.

Idd that's the spirit Bluesbreaker 8-)

spanky_franky
9 april 2005, 12:31
Yeah right.. lekker boeiend :-D

Dit kun je een baviaan ook leren :wink:

:-D Ik zie het al voor me.....groepstherapie voor bavianen....... :razz:

http://www.johnsbit.com/b3ta/images/My%20b3ta%20pix/chimp%20with%20a%20geeetar.jpg

(okee chimpansee dan..)