PDA

View Full Version : Nieuwe plank!



Chockfull
2 april 2005, 15:56
oke.. dit soort topics zijn al vaak langsgekomen maar mijn squier strat en epiphone les paul hebben er een broertje bij... een Fender highway 1 telecaster. na alle slechte verhalen die ik erover gehoord heb valt het me alleen maar mee! de nek speelt fantastisch en heeft een geweldige actie! de pickups zijn vrijwel ruisloos en klinken zoals het hoort lekker fel! de prijs was ook nog redelijk dus wat wil je nog meer! ik ga weer een mooie tijd genieten van dit werkpaard!
http://home.quicknet.nl/qn/prive/j.komen/tele.jpg

Jax
2 april 2005, 16:00
Idd erg mooi gitaartje! Veel plezier ermee!

Fumi SG
2 april 2005, 16:00
nice.... congrats :wink:

Chockfull
2 april 2005, 16:02
Idd erg mooi gitaartje! Veel plezier ermee!
dat zal wel lukken hoor :D


nice.... congrats :wink:
dank je :)

Ritch
2 april 2005, 16:02
Mijn gitaarleraar heeft er ook zo een, speelt goed, lekker geluid. (In tegenstelling wat al die ander lui hier zeggen) Congrats!

VooDoo
2 april 2005, 16:03
Leukje plank man
mooie kleur, gefeliciteerd en heel veel plezier ermee :lol:

Dirk_Hendrik
2 april 2005, 16:04
Gelukkig nog mensen die normale gitaren kopen :wink:

congrats! Geil dingetje :)

Chockfull
2 april 2005, 16:07
haha! ja ik vind dit ook mooier dan de meeste gitaren in z'n prijsklasse en een les paul was niet echt mijn ding, te dikke hals etc...

THW
2 april 2005, 16:11
Mooi stuk brandhout :razz:

Nee veel plezier ermee! :)

up-guitarman
2 april 2005, 18:35
Mooi ding !!!

Heb je hem toevallig naast een USA, Jap of Mex versie gezet en hoe was het vergelijk ???

Nicci
2 april 2005, 20:36
Mooi ding !!!

Heb je hem toevallig naast een USA, Jap of Mex versie gezet en hoe was het vergelijk ???

ik heb zo'n vaag vermoeden dat deze tele uit de USA, uit Japan of uit Mexico afkomstig is. dus wat bedoel je nu eigenlijk?

ToTaL FaKe
2 april 2005, 21:48
ik denk dat up-guitarman bedoeld of de topicstarter er verschillende naast elkaar heeft getest

up-guitarman
2 april 2005, 22:19
Idd, dat het een USA is weet ik, MAAR het is wel een goedkopere versie !!!
Dus is de vraag idd of je hem met Jap, Mex en de USA (dan bedoel ik de standard tele) hebt vergeleken !!!

Shaggy
3 april 2005, 10:37
ik wil ook telecaster :(

Maniaaaak!!
3 april 2005, 10:53
mooi zeg, echt netjes!

vind de kleur erg mooi