PDA

View Full Version : Gitarist + Bassist gezocht voor Queens of the Stone Age-band



mark88
2 april 2005, 12:47
Gezocht:
Bassist + Gitarist voor een nieuw op te richten Queens of the Stone Age coverband. 2e gitarist en drummer zijn al aanwezig. Waar er geoefend wordt is nog niet helemaal bekend, maar waarschijnlijk spelen we de eerste keer ergens omgeving amsterdam/haarlem. Er moet ook nog effe gekeken worden hoevaak we gaan oefenen. Zelf ben ik 16 jaartjes, die drummer is 21, maar leeftijd maakt verder eigenlijk niet zoveel uit. Als het je wat lijkt: mailen naar mark2013hd@hotmail.com.

mark88
7 april 2005, 20:03
ligt het nou aan mij of wat? het STIKT hier van de gitaristen, en volgens mij zijn de Queens toch wel redelijk populair hier.. niemand die intresse heeft? Oefenen wordt waarschijnlijk niet elke week, en er moet nog even gekeken worden waar we dan gaan oefenen...

MiKe
7 april 2005, 20:23
Spelen jullie ook de nummers die zo horen (meerendeel) in Drop C?

mark88
7 april 2005, 20:24
we hebben nog nooit gespeeld, ik heb die drummer zelfs nog nooit gezien :)

Baukereg
9 april 2005, 11:25
@Mike, lijkt me wel. Als je die nummers niet speelt, valt er een groot deel van het reportoire weg.

Ik heb Mark ook nooit gezien! :)

MiKe
9 april 2005, 21:33
@Mike, lijkt me wel. Als je die nummers niet speelt, valt er een groot deel van het reportoire weg.

Ik heb Mark ook nooit gezien! :)

Ja, maar ik bedoelde of ze misschien niet die nummers spelen, getransposed naar e-tuning (waar het van stikt op het internet).
C-tuning valt erg zwaar voor de gemiddelde gitaar :p

mark88
9 april 2005, 22:51
maareh... misschien geintresseerd mike? Baukereg, paar reacties terug, is de drummer in kwestie. Laat maar weten als je intresse hebt,