PDA

View Full Version : online pickups bestellen in de usa ?



caelin
1 april 2005, 23:54
test

caelin
1 april 2005, 23:55
oke vraagje heeft iemand ervaring met pickups bestellen via een onlineshop in de states ?
zijn daar wel veel goedkoper dus .....
ben op zoek naar een Dimarzio DP102 X2N mocht iemand hem voor een zacht prijsje van de hand willen doen ? :lol:

Jeroenvanhulsteijn
2 april 2005, 08:08
ik ga zelf wat bij GFS (Guitar Fetish Store) bestellen. Maar dat gaat via Ebay.

zjanke
2 april 2005, 09:21
Goeie ervaringen met guitarpartsresource, werkt ook via ebay :)

ToTaL FaKe
2 april 2005, 09:32
ik ga zelf wat bij GFS (Guitar Fetish Store) bestellen. Maar dat gaat via Ebay.

zelf heb ik hier ook goeie ervaring mee.
ik had een setje single coils besteld, en na 3 weken nog niks gehoord te hebben van dat ze verzonden waren had ik ff gemaild om te vragen hoe het zat. Ik kreeg toen gelijk een mailtje trug dat er iets mis was gegaan en hij zou gelijk een beter/duurder setje opsturen om het goed te maken.

En 3 dagen later ging de bel. De postbode. En ik had me singles :) dus het is wel goede service bij GFS.

Jeroenvanhulsteijn
2 april 2005, 09:50
@Total Flake, heb je ze al geïnstalleerd?

Ik ga zelf een filtertron en een wraparound bridge daar halen. Ze zijn goedkoop genoeg om eens wat te proberen.

ToTaL FaKe
2 april 2005, 09:54
ja ik had ze in een cheape squier gezet, maar had problemen met de aarding. Maar die squier ligt nu snaarloos in een hoekje nu ik me japanse squier heb. Ik ga die GFS HOT Alnico Staggered ook uit die cheape squier halen en in me japanse squier doen als ik tijd heb :)

Lord Abortion
2 april 2005, 11:49
Bij musikproduktiv en thomann zijn de x2n's ook behoorlijk goedkoop

Maiden Michiel
3 april 2005, 11:35
Klopt, maar als je in Amerika bestelt kan het toch al gauw 25-30 euro per humbucker schelen.

Je moet alleen effe goed afspreken wat je doet met verzendkosten.

Rock*U*Doll
3 april 2005, 20:43
Goeie ervaringen met guitarpartsresource, werkt ook via ebay :)

ik ben van plan om een pickup te kopen bij deze winkel. Is de shipping nu echt maar $5,95?? Ik vind dat namelijk 'verdacht' goedkoop, of zitten er een aantal addertjes onder het gras...

Ik kan de pickup die ik wil 2de hands kopen voor €60,=. Maar bij de GPR krijg ik hem voor: €63,= (inclusief shipping). Erg aantrekkelijk dus.....

caelin
4 april 2005, 21:24
maar geen dimarzio.s :S:S:S

Mark S
4 april 2005, 21:34
Ik heb een half jaartje geleden een setje PU's over laten komen uit de VS (music123 Free-shipping) maar moest aan de deur nog wel eventjes €32 extra betalen aan UPS + een eurootje of 8 voor een vage vliegveldbelasting, de bekende addertjes dus

jorrit
4 april 2005, 22:31
ben ook van plan om een x2n te bestellen. uit amerika desnoods... 63 dollar inclusief verzenden?? das een hele mooie prijs voor een nieuwe hum? heeft die winkel ook een site?