PDA

View Full Version : Boss GT3 aanschaffen



Pierz
1 april 2005, 18:08
Hallo allemaal (mijn eerste post hier),

Ik ben een 2e hands Boss GT3 tegengekomen voor 200 euro en nu vroeg ik mij af of dit een goede prijs is. Hij ziet er redelijk gebruikt uit en er zitten een paar krassen op. Ook missen er een paar van die rubberen voetjes onder vandaan. Ik heb hem uitgeprobeerd en er zitten vreselijk veel mogelijkheden op en klinkt erg lekker. Maargoed, is dit een goede prijs of kan ik beter even verder kijken?

Ik wil mijn oude zoom 505 pedaaltje (zo'n vierkant prutsdoosje) er tegen inruilen en hoop hier nog iets van 40-50 euro voor te krijgen. In totaal dus 150-160 euro voor een fikse upgrade, is dit een goede deal?

Dirk_Hendrik
1 april 2005, 19:32
Pierz,

Op je vragen ga ik je geen antwoord geven. Simpel omdat ik dat niet kan. Er hangen hier genoeg (ex) GT3 gebruikers rond die je waarschijnlijk in de loop van de avond, kunnen vertellen of dat bedrag wel of niet goed is. ik neem aan det jew de search geprobeert hebt?
Voor die zoem is het vriezen of dooien met die prijs.

samengevat,
Wees welkom :wink:

Dirk_Hendrik
1 april 2005, 19:33
excuses voor de typo's.

Ic3gl0vE
1 april 2005, 19:35
Ik heb een gt3 en ik zeg: doen.
Als je er eigenlijk maar 150 euro voor kwijt bent, is dat gewoon super weinig! En die paar krassen maken ook niet uit toch? Zolang 'ie technisch nog maar helemaal ok is, lijkt het me een goeie deal. Het is gewoon een stevig apparaat en de effecten zijn goed. Alleen de wah is nogal zwak en de compressor wat ruizig, maar je zou altijd nog een losse wah kunnen kopen en voor de compressor kan je weer een noise gate gebruiken (die zit in de gt3).

Ga ervoor en heb er veel plezier mee :)

up-guitarman
2 april 2005, 02:35
Volgens mij is de prijs die je voor de zoom vraagt wel haalbaar. Ik heb de mijne anderhalf jaar terug voor 100 euro verkocht (was wel een 505 II met net iets meer mogelijkheden, ook minder oud dan de jouwe nu)

Over de GT3 kan ik je niets vertellen. Ik ben zelf na de zoom afgestapt van multiFX dus meningen over dit apparaat zal je van anderen moeten vernemen...

Shaggy
2 april 2005, 10:20
als je een effectenman bent moet je het doen. De gt3 is een goede multieffect en voor 200 totaal is niet veel ook niet superweinig, maar je kan em best voor datzelfde bedrag weer kwijt

amon
2 april 2005, 13:03
200 euro is een prima prijsje.

Ik heb de GT5 gehad, mn gitaarleraar heeft de GT3 en die laatste vind ik beter klinken. Die zoom ervoor inruilen en 150 bijbetalen, nette deal!

Pierz
2 april 2005, 14:35
Bedankt allemaal voor jullie reacties, waardoor ik niet meer zo onzeker was over de prijs (ben nog student dus ik kan elke euro gebruiken).

Ik ben net naar Tonika (Groningen) geweest en heb hem gekocht voor 150 euro!! Ik kreeg nog 25 voor m'n zoom, maar toen ik zei dat ik voor 150 alles wilde meenemen was dat wel ok. Top die verkopers daar. Nu maar eens even lekker spelen!

Dirk_Hendrik
2 april 2005, 16:00
bump :wink:

Hansk8
5 april 2005, 11:06
die dirk_hendrik is ook wel een stakker hoor ,


je hoeft echt NIET overal op te reageren , cker als je er nix vanaf weet zoals dit topic namens en mij en medegitaar-collega's op dit forum:

hou het zinnig en stop met die onzin aub

DREAMMACHINE
5 april 2005, 11:14
...... :-D ...hoe mensen zich hier geliefd kunnen maken he....9 replies en dan al zo reageren.... :roll:

Robbert
5 april 2005, 11:23
...... :-D ...hoe mensen zich hier geliefd kunnen maken he....9 replies en dan al zo reageren.... :roll:

Niet bij iedereen gaat de eerste keer even makkelijk.. ;)

Pierz
5 april 2005, 11:29
...... :-D ...hoe mensen zich hier geliefd kunnen maken he....9 replies en dan al zo reageren.... :roll:

En ook meteen namens iedereen :-?

DREAMMACHINE
5 april 2005, 11:35
....tja.....dus laat ik die woorden namens iedereen maar terugnemen he!....

..en weer ff ontopic: nice dat je die gt3 kreeg voor 150, veel plezier er mee!

Pierz
5 april 2005, 16:44
Tis al goed wat mij betreft :wink:

Ontopic ben ik nu op zoek naar een paar rubbertjes voor onder mijn GT3. Heeft iemand enig idee waar ik die kan vinden?

BartL
5 april 2005, 17:01
die dirk_hendrik is ook wel een stakker hoor ,


je hoeft echt NIET overal op te reageren , cker als je er nix vanaf weet zoals dit topic namens en mij en medegitaar-collega's op dit forum:

hou het zinnig en stop met die onzin aub
http://elswhere.org/img/schaap.jpg

Ic3gl0vE
5 april 2005, 17:22
Bij bijvoorbeeld de gamma hebben ze vast wel rubbertjes of iets dergelijks voor bijv. onder stoelpoten. Die kun je gewoon gebruiken. Als ze niet even hoog zijn als de rubbertjes die er nog onder zitten, haal je die originele er gewoon af.

Hansk8
5 april 2005, 17:50
bart staat ff voor lul hehe

ik kan genoeg namen noemen trouwens hoor , ik ben meer een leestype trouwens ik kom hier al een tijdje zoals je ziet 8-)

Pierz
5 april 2005, 19:15
Ik heb er nu van die vierkante witte rubbertjes onder zitten. Het ziet er niet uit, maar gelukkig zit het aan de onderkant :) Ze zijn wel dikker dan de originele, maar dat vind ik nit zo'n ramp.

DREAMMACHINE
5 april 2005, 21:44
bart staat ff voor lul hehe

ik kan genoeg namen noemen trouwens hoor , ik ben meer een leestype trouwens ik kom hier al een tijdje zoals je ziet 8-)

blijft maar bij het leestype dan, als je niet veel zinnigs te melden hebt!