PDA

View Full Version : Nieuwe Fender (achtige) bevindingen



Negative K3 fan
1 april 2005, 16:00
Gisteren ben ik naar TAGS in Enschede geweest om daar wat strat en teles van allerlei soort getest.

hier een paar bevindingen:

Fender Japan Status quo tele (die zonder gat): erg lekker gitaartje, klonk onversterkt ook erg lekker. Helaas alleen te koop als set met zon andere status quo gitaar. Maar deze was erg mooi, zonder twijfel beter dan een paar USA dingen die daar stonden

Blade - Levinson strat: ze hadden daar een boel van die blades staan, redelijk goedkoop ik meen eits van 600, maar eentje daarvan was dudielijk beter dan de rest. wat vooral opviel was dat hij onversterkt echt een hele ,mooie toon had en heel lekker resoneerde, heel luid. De andere blades hadden dit niet en een paar daarvan hadden ernstig last van gerammel op de lage snaren, maar de actie was ook wel heel laag. Echt een hele mooie gitaar, zeker beter dan USA fenders.

TAGS 'huismerk' relic tele: ik pakte dit ding en er zat geen logo op de headstock enzo maar het ding klonk echt als een tiet en de feel was helemaal perfect!!!1 damn, wat een lekker gitaartje, 1300 euro moest hij opbrengen, een ameroikaanse vriend van Kaj (eigenaar) had de neck en body gemaakt en hier hebben ze de rest gedaan. Maar echt een top gitaar, alles klopte gewoon.

Parker nitefly: mijn eerste keer parker, ik was wel onder de indruk, dat ding speelde als een tiet, die toets was echt heel erg lekker en de feel was gewoon goed, ik ben alleen een beetje bang voor de klank.

voor de rest heb ik nog een heleboel amerikaanse/japanse/koreaanse strats en teles in handen gehad die niet echt speciaal pofzo waren, maar geeneen was echte bagger.

dejohan
1 april 2005, 16:02
Hoe klinkt een tiet dan?



:wink:

Negative K3 fan
1 april 2005, 16:30
positief :)

chennie
1 april 2005, 16:56
Dat idee heb ik ook latijd bij Tags, ze hebben daar geen slecht spul, tis allemaal goed. De rest is dan natuurlijk nog persoonlijke smaak, maar ze hebben niet echt prut osso wat alleen maar de looks heeft

Negative K3 fan
2 april 2005, 11:56
klopt wel :) ze hadden daar ook zo'n chrome Jem hangen, wat een lijp ding!!1