PDA

View Full Version : veels te veel feedback



bloempot
1 april 2005, 01:13
pieeeeeeeeeeep

bloempot
1 april 2005, 01:13
ik weet niet waar ik deze moet posten maar ik denk mss hier, het probleem is dus dat ik last heb van veel te veel feedback, het is echt niet meer te doen, ik speel voor de moment nog op een line6 spider2, de noise gate die erop zit helpt echt geen moer, wat zou ik kunnen doen om wat minder feedback et krijgen?amp stiller zetten gaat nie op een bandrepetitie, en verder kan ik niet gaan staan van men amp

Bluesbreaker
1 april 2005, 07:23
Als het kan minder gain?

wessel
1 april 2005, 09:10
misschien andere elementen in je gitaar? Kan zijn dat je huidige microfonisch zijn

Jeroenvanhulsteijn
1 april 2005, 09:30
ja bloempot, welke instellingen gebruik je? En heb je thuis ook last van feedback? Minder (preamp) gain gebruiken is idd vaak wel een oplossing.

bloempot
1 april 2005, 12:11
men gain staat meestal maar net over het midden, dus ik denk niet dat het daaraan ligt, iemand die eens zijn gitaar aansloot had er minder last van , maar stel nu dat men elementen microfonisch zouden zijn kan ik daar dan iets aan doen zonder men elementen te veranderen

Squier4ever
3 april 2005, 17:20
ja elementen loshalen, in gesmolten kaarsvet dippen, evt. meerdere keren. en ze weer erin schroeven :p

ik heb dat gefeedback ook mja fuck it.

BLOK182
3 april 2005, 18:09
Met wat voor gitaar/elementen speel je? Misschien eens merkelementen a la dimarzio/seymour duncan in (laten) zetten?

vinni
3 april 2005, 23:24
Wat mij een keertje overkwam....
Tonezone in mijn Parker.....en pieeeeeep....
Moah....in eerste instantie "Het hoort zeker zo"....

Toch maar eens wat gaan experimenteren.
Twee draadjes omgedraaid....en zie daar!.....VEEEEL beter geluid.
En het piepen was over.

Vinni

hoofd
4 april 2005, 00:22
soms wil het terugdraaien van de volumepot op je gitaar ook wel wat helpen...maar als je elementen gewoon ruk zijn zou ik die vervangen. Wat voor gitaar heb je eigenlijk?