PDA

View Full Version : Volume van Motorhead.



Aron Maiden
31 maart 2005, 18:28
Hallo, Ik ga 18 juni naar Motorhead (Fields of Rock).
Maar ik heb al vaak gehoord, dat ze erg hard spelen,
Ik denk dat ze wel buiten spelen, maar spelen ze ook echt KEIHARD.
Of valt het wel mee.

Ik vind hard volume wel super vet,

The loudest band on the word.... :-D

Groete Aron.

vulvasonic
31 maart 2005, 19:56
Ik heb Motorhead 22 jaar gelden al es zien spelen.
Als jong jochie werd ik al bang gemaakt voor het legendarisch harde volume van deze heren. Er gingen verhalen van stadionoptredens waarbij mensen in steden op 15 kilometer afstand zouden hebben geklaagd over geluidsoverlast.

Ik vond het allemaal nogal overdreven. Ze spelen wel hard, maar ik heb het harder gehoord. Bovendien zijn het de lagere frequentiegebieden die ze flink open zetten en dat is makkelijker te hebben dan de hoge tonen.
De hardst spelende band die ik ooit heb gehoord wat dat betreft was King Crimson, niet echt een band waar je het van verwacht.

Stratman70
1 april 2005, 11:46
Neem toch maar gehoorbescherming mee, echt! Ik had op Arrow rock festival echt medelijden met de mensen die vooraan bij Motörhead stonden zonder gehoorbescherming. Maar dat gold inderdaad voor meerdere bands: Motörhead was nou niet echt spectaculair harder dan andere bands. Grappig dat je dit topic opent, want ik zat net de afgelopen dagen te zoeken of ik iets op internet kon vinden over hoe doof Lemmy wel moet zijn, maar kan er helaas niks over vinden.

Veel plezier in ieder geval Motörhead (m.n. Lemmy) klinkt nog zo goed na al die jaren. Ik heb echt intens respect voor die man (dit jaar 60 jaar).

Iron Maiden
1 april 2005, 13:13
Ik ben 30 nov. bij motorhead geweest, en het was echt SUPERHARD, vooral omdat ze niet in een echt supergrote zaal speelden, ik denk dat het buiten toch wel een stuk minder hard is. Maar die keer dat ik er was was het echt asosiaal hard :cool:

el loco
1 april 2005, 18:02
Quote van Lemmy: Als mensen doof worden van onze muziek, dan is Motorhead tenminste het laatste wat ze gehoord hebben...

8-)