PDA

View Full Version : mening epi-goth modellen



nyc-kid
26 juli 2002, 17:26
Die goth-serie van epiphone ziet er wel gelikt uit, maar is de kwaliteit van deze serie ook om over te spreken?

DeLirium
26 juli 2002, 17:42
Het enige wat ik ervan weet is dat ze in ieder geval een stuk lichter zijn dan hun Gibson broertjes.

Anders Destium
26 juli 2002, 18:04
Dan zal het geluid wel tegenvallen, verder weet ik er niet echt wat zinnigs over te zeggen...

depterra
26 juli 2002, 18:10
ik heb op een goth-les paul gespeeld en vind het geluid dik tegen vallen je kan het vergelijken met een epi les paul 100

nyc-kid
27 juli 2002, 12:49
Wat is dan wel een ander model van epiphone dat qua sound dicht in de buurt van een 'echte' Gibson komt?

sebass
27 juli 2002, 13:14
Ik denk eerlijk gezegd de lp custom, volgens mij is dat ook het duurste standaard model (op de signature modellen na). Vooral als je er nieuwe elementen in zet dan klinkt het nog beter. De zwakke punten van die gitaar zijn de stemmechanieken en de elementen (die overigens al wel beter zijn dan de voorgaande van epiphone).

sash
27 juli 2002, 14:37
De kwaliteit van die goths is toch erg slecht denk ik, ik heb voor de grap eens op een lp goth gespeeld en hij was lichter dan m'n strat (?!?!), dus dat geeft al aan dat het of spaanplaat is, of gewoon helemaal hol van binnen, de hals was erg stroef en de elementen zijn maar net net.

sebass
27 juli 2002, 17:38
Bedoel je net niet :smile: Ik heb er nooit op gespeelt maar het lijkt mij eerlijk gezegd ook echt niets ook niet de goth gibson. En daarbij komt ook eens dat ik ze niet eens mooi vind. Vroeger vond ik echt van dat soort gitaren juist heel mooi. En dan zag je een flying V en dacht je echt wow wat een speciale gitaar. In het begin heeft iedereen dat geloof ik. Elke keer als iemand voor het eerst zo'n ding ziet vind hij of zij het een vette gitaar maar als je je wat meer in gitaren gaat verdiepen vinden ze hem ineens niets meer. Wel vreemd maar ik heb het bij heel veel mensen al meegemaakt terwijl het eigenlijk heel erg subjectief is.

sash
27 juli 2002, 17:45
Ik bedoelde wel net net :smile:, want ze kunnen er maar nét mee door :smile: