PDA

View Full Version : Gasprobleem!!



gloria
30 maart 2005, 22:09
Iedereen zit nu wel bezig dat ie af en toe serieus last heeft van GAS maar in mijn geval (student) is dit zéééééééééééééér klote...

Paar truuckjes om het desbetreffende 'wanted voorwerp' te vergeten, naast het daadwerkelijk te kopen? ;)

gloria
30 maart 2005, 22:09
amai direct van den eerste keer, jaja tforum maakt vorderingen

groovyB3
30 maart 2005, 22:11
Nee, daar zijn geen truukjes voor behalve het voorwerp ook daadwerkelijk te kopen.

Er bestaat wel een langdurige afkickprocedure, maar dat is heel zwaar en pijnlijk.

Negative K3 fan
30 maart 2005, 22:11
concentreren op spelen

internet abonement opzeggen

andere hobbies zoeken

sociaal bezig gaan, ouwehoern met vrienden ofzo (dat heeft mij persoonlijk heel veel geholpen met gas :))

Negative K3 fan
30 maart 2005, 22:12
concentreren op spelen

internet abonement opzeggen

andere hobbies zoeken

sociaal bezig gaan, ouwehoern met vrienden ofzo (dat heeft mij persoonlijk heel veel geholpen met gas :))

Ic3gl0vE
30 maart 2005, 22:36
Blij zijn met wat je hebt en die spullen gebruiken. Er is altijd meer uit je gear te halen dan je denkt.

Brianmayrulezzz
30 maart 2005, 23:01
Een ding: GAS is zwaar besmettelijk en ongeneesbaar.[/b]

ieme
30 maart 2005, 23:24
Wat is gas?

Ibanez RuleZ
30 maart 2005, 23:28
concentreren op spelen

internet abonement opzeggen

andere hobbies zoeken

sociaal bezig gaan, ouwehoern met vrienden ofzo (dat heeft mij persoonlijk heel veel geholpen met gas :))

somehow vind ik dit een lachwekkende post van je Lennart...

Heb jij uberhaubt wel tijd daarvoor, al die dingen met je huidige postcount??? concentreren op je spel, ouwehoeren met je vrienden EN je internet abonnement opzeggen... hmm

Harrald

Negative K3 fan
30 maart 2005, 23:37
hah ik heb tijd over... ik werk sinds mn ongeluk niet meer en ik heb mn internetabo niet opgezegd, en een hoge postcount ophouden is niet zo moeilijk als het lijkt.

tijd heb je overigens niet, dat maak je...

vinni
31 maart 2005, 00:24
Wat is gas?


HAHAHAHAHAHAHAHA!

Vinni

grayfink
31 maart 2005, 00:53
GAS:

Guitar Afilliated Syndrom

RS-Rik
31 maart 2005, 00:56
Gear Acquisition Syndrome

Orpheo
31 maart 2005, 01:01
het enige dat je met GAS kunt doen is eraan toegeven. zo simpel. ik zat/zit zwaaaaaaaaaaaaar te GASSEN op een gibson les paul zakk sig. iedereen lacht me zo'n beetje uit "haha, zakk wylde wannabe". boeie. ik wil m. ik vind m goed klinken en superlekker spelen. klaar. gewoon sparen. dont settle for less. uiteindelijk kom je toch wel weer uit bij die ENE axe die je zo graag wilt (heb ik van iemand van dit forum, kweet alleen niet meer wie.....)

(maar goed, ik ga ervan uit dat je gast op een gewoooon gitaartje, niet op bv de les paul 1959 reissue authentic aged of een PRS private stock :D )

Orpheo
31 maart 2005, 01:01
het enige dat je met GAS kunt doen is eraan toegeven. zo simpel. ik zat/zit zwaaaaaaaaaaaaar te GASSEN op een gibson les paul zakk sig. iedereen lacht me zo'n beetje uit "haha, zakk wylde wannabe". boeie. ik wil m. ik vind m goed klinken en superlekker spelen. klaar. gewoon sparen. dont settle for less. uiteindelijk kom je toch wel weer uit bij die ENE axe die je zo graag wilt (heb ik van iemand van dit forum, kweet alleen niet meer wie.....)

(maar goed, ik ga ervan uit dat je gast op een gewoooon gitaartje, niet op bv de les paul 1959 reissue authentic aged of een PRS private stock :D )

MiKe
31 maart 2005, 01:07
Ik heb het ook van tijd tot tijd, ik ben momenteel aan het GAS-en... zorg dat je gewoon blijft kijken en dromen en de laagste prijs zoeken etc. maar als je geen tijd wil verlieze, ga dan werken aan je skillz ofzo en denk aan et feit dat je een nieuwe gitaar of pedaal of watdanook pas echt waard ben als je je tructjes goed kan... fx enzo maskeren alleen maar je geluid, het gaat erom of je het clean goed ten gehore kan laten brengen :)

Svenson
31 maart 2005, 03:20
Je GAS verdrinken (lees: je helemaal de tering zuipen).

1959SLP
31 maart 2005, 05:52
Nodig eens een ervaren gitarist uit. Die laat je vast wel een paar mooie geluidjes uit je huidige gear horen waardoor je je weer bezig zult gaat houden met dat waar je je mee bezig zou moeten houden.

Maar er is ook zoveel moois, sterkte :wink:

hadv
1 april 2005, 00:05
tip 1: lees dit forum niet
tip 2: kijk niet op gitaarmarkt of andere verkoopsites
tip 3: blijf uit de buurt van gitaarwinkels
tip 4: er is geen tip 4
tip 5: zie de tips over het genieten van je eigen spullen
tip 6: steel de spullen die je wilt hebben
tip 7: er is geen tip 4
tip 8: kijk naar je eigeh, bijvoorbeeld in de spiegel, en niet naar patsers
tip 9: zorg voor een man/vrouw/vriend/vriendin met veel geld
tip 10: win de staatsloterij
tip 11: ga gewoon werken voor je geld
tip 12: verkoop je huidige gear, koop echte bagger, gooi dat weg, koop iets redelijk fatsoenlijks, moet je kijken hoe je daar van geniet
tip 13: krijg een dikke erfenis
tip 14: er is nog steeds geen tip 4
tip 15: get a life

jorrit
1 april 2005, 16:56
en hoe bevalt dat leven je nu ? :-D

hadv
1 april 2005, 23:14
pgima, dank u veels :razz:

Brianmayrulezzz
1 april 2005, 23:35
maar toch, eens zal al dat opgekropte gas naar buiten komen en resulteren en een explosie, en dan ga je dingen kopen als chromeboys enzo :-? :(






















:D

Anders Destium
2 april 2005, 18:52
Ach, hobbies kosten geld :D