PDA

View Full Version : 23 april; halve finale Metal Battle, Groningen



Soul Grinder
30 maart 2005, 18:20
http://www.metalscombined.nl/graph/MBhalfweb.jpg

Mean Machine
31 maart 2005, 12:26
Portall Nu Metal?? :seriousf:

Dat is een beetje combi van Machine Head en Pantera. Of ze moeten hun stijl aangepast hebben.

Stitch
4 april 2005, 12:59
Idd, ik vond het zelfs TEveel metallica, pantera georienteerd

Embryoyo
4 april 2005, 20:00
Portall Nu Metal?? :seriousf:

Dat is een beetje combi van Machine Head en Pantera. Of ze moeten hun stijl aangepast hebben.Machine Head is toch Nu Metal?

Strat uber alles
5 april 2005, 11:35
wij hebben met portall gespeeld,
echt heel apart backstage vet aardig
op het podium jong komen ze helemaal los..

wel vettt!! wel mooie show hebben ze

Vampire
9 april 2005, 10:51
Hoe werkt dit dan? Als dit de halve finale is, ga ik ervan uit dat ze nu alle 4 gaan optreden en dat er 2 afvallen?

Hoe kun je nou zulke bands tegen elkaar laten spelen? Bij nu-metal bijvoorbeeld moet je toch op totaal andere dingen letten dan bij Grindcore? :-?

Weird...

en: HALLELUJA!!!!! HET FORUM WERKT!!!!

Soul Grinder
9 april 2005, 22:03
Hoe werkt dit dan? Als dit de halve finale is, ga ik ervan uit dat ze nu alle 4 gaan optreden en dat er 2 afvallen?

Hoe kun je nou zulke bands tegen elkaar laten spelen? Bij nu-metal bijvoorbeeld moet je toch op totaal andere dingen letten dan bij Grindcore? :-?

Weird...

en: HALLELUJA!!!!! HET FORUM WERKT!!!!
Dit is één van de 2 halve finales. De andere halve finale wordt elders in het land gehouden.
Uit de vier bands wordt 1 winnaar gekozen, die het zal gaan opnemen tegen de winnaar van de andere halve finale.
Ik had begrepen dat de organisatie vooral let op de originaliteit van de bands.

andy
16 april 2005, 17:18
Ik kom hoogstwaarschijnlijk ff kijken.
Zie je dan.

Soul Grinder
17 april 2005, 02:10
Cool. 8-)
Tot zaterdag dan.

andy
24 april 2005, 02:34
Goed gespeeld, wat een verschil in techniek tussen riff en solo. :wink:
En als Portall dit leest: GEFELICITEERD, we knuffelen elkaar nog ff virtueel dood, als mijn gelukwensen niet genoeg waren. :-D