PDA

View Full Version : Nuno-fans?



Angel
30 maart 2005, 15:33
Zijn hier nog Nuno Bettencourt-fans?

Toffe gozer
30 maart 2005, 18:20
Zeker wel, een technisch hoogbegaafde gitarist met veel gevoel voor melodie, al ben ik hem na zijn Extreme tijd uit het oog verloren.

Laatst hoorde ik dat ie samen met Steve Lukather in Japan een klein toertje heeft gemaakt en hoop dat daar ook een cd van komt daar lijkt mij erg gaaf 8-)

taylor
31 maart 2005, 10:36
hij is na extreme de band mourning widows gestart.
dat was heel anders dan extreme veel op ritme gericht helemaal niet comercieel ect veder heeft die ook 2 solo platen gemaakt de laatste is population one die plaat is echt super qua composities vind ik dan, al moet je het wel een paar keer horen om er aan te wenen,lijkt ook totaal niet op extreme

extreme vond ik wel aardig maar niet meer dan dat,al was zijn gitaar werk wel altijd goed,vooral die zanger die later bij VH zat die vind ik maar niks!

pinchaholic
31 maart 2005, 11:40
Nuno = Held

Echt.. Die knakker geeft zo'n lekkere energieke lading aan zijn gitaarspel.


Jammer dat er zo weinig filmpjes etc. te vinden zijn van Nuno & Extreme. :cry:

Was net op een Extreme fan-site waarop werd vermeld dat Extreme dit jaar in Japan heeft getourd!! Extreme 2K5 zou het heten..

Setlist at January 12, 2005

Decadance Dance
Kid Ego
Rest In Peace
Tell me something I don't know
It('s A Monster)
Our Father
There is No God
Play With Me
Midnight Express
More Than Words
Cupid's Dead
Am I Ever Gonna Change?
Guitar Solo
He-Man Woman Hater
Get The Funk Out
Hole Hearted
Mutha(Don't Wanna Go to School Today)


Goed nieuws voor de fans, ook voor de europese fans; zeker als je dit in het licht ziet van de talloze reunions van diverse 80's/90's bands!

Rock on!

Pinch

pinchaholic
31 maart 2005, 11:41
Nuno = Held

Echt.. Die knakker geeft zo'n lekkere energieke lading aan zijn gitaarspel.


Jammer dat er zo weinig filmpjes etc. te vinden zijn van Nuno & Extreme. :cry:

Was net op een Extreme fan-site waarop werd vermeld dat Extreme dit jaar in Japan heeft getourd!! Extreme 2K5 zou het heten..

Setlist at January 12, 2005

Decadance Dance
Kid Ego
Rest In Peace
Tell me something I don't know
It('s A Monster)
Our Father
There is No God
Play With Me
Midnight Express
More Than Words
Cupid's Dead
Am I Ever Gonna Change?
Guitar Solo
He-Man Woman Hater
Get The Funk Out
Hole Hearted
Mutha(Don't Wanna Go to School Today)


Goed nieuws voor de fans, ook voor de europese fans; zeker als je dit in het licht ziet van de talloze reunions van diverse 80's/90's bands!

Rock on!

Pinch

Angel
31 maart 2005, 12:56
Ik ben op zoek naar mensen die nog spullen hebben liggen van Nuno/Extreme en deze zouden willen verkopen.

Ritch
31 maart 2005, 15:35
Zeker wel, een technisch hoogbegaafde gitarist met veel gevoel voor melodie, al ben ik hem na zijn Extreme tijd uit het oog verloren.

Laatst hoorde ik dat ie samen met Steve Lukather in Japan een klein toertje heeft gemaakt en hoop dat daar ook een cd van komt daar lijkt mij erg gaaf 8-)

idd!! Dan haal ik um!!

sambora
26 april 2005, 10:02
Laatst hoorde ik dat ie samen met Steve Lukather in Japan een klein toertje heeft gemaakt en hoop dat daar ook een cd van komt daar lijkt mij erg gaaf

Toevallig hebben ze op http://www.stevelukather.net/Live.aspx? gisteren een stukje neergezet van die tour. Helaas heb ik het zelf nog niet kunnen luisteren aangezien realplayer niet op deze computer zit :evil: .

Maar als ik thuis ben ga ik 'm zeker luisteren. 2 helden samen op 1 podium :D

Hell's Engl
28 april 2005, 13:49
BEn zeer benieuwd naar die CD!! Ben ook erg fan van zowel Nuno als van Luke!!
En ook in 't bezit van 'n donker rode Washburn N2

Groeten Joost

Maniaaaak!!
30 april 2005, 20:55
Nuno Rocks!

Mijn broertje vertelde dat hij vrij recent een clinic heeft gegeven in Den Haag (musicon) om ze nieuwe axe te demo-en.

N5:
http://namm.harmony-central.com/WNAMM05/Content/Washburn/PR/N5-sm.jpg

N6:
http://namm.harmony-central.com/WNAMM05/Content/Washburn/PR/N6-sm.jpg

vond ze persoonlijk erg lelijk, heb een N2 gehad dat was dan weer een toppertje (wel een beetje te kleine body imho).

Heeft iemand hem daar ook gezien?

stinkhippie
17 mei 2005, 12:39
kheb nog een rode P-290 van Nuno.

Wie wil?

zo rond de 350 euro maggie weg.....

stinkhippie
17 mei 2005, 12:39
kheb nog een rode P-290 van Nuno.

Wie wil?

zo rond de 350 euro maggie weg.....

stinkhippie
17 mei 2005, 12:40
kheb nog een rode P-290 van Nuno.

voor rond de 350 maggie weg...

mail voor foto's ed. Joostjansen22@hotmail.com

Ritch
17 mei 2005, 13:47
heb een N2 gehad dat was dan weer een toppertje (wel een beetje te kleine body imho).

Heeft iemand hem daar ook gezien?

Wil je misschien wat meer vertellen over de N2? Ik wil er misschien ook een bij kopen, voor backup. Ontstemt de floyd bij divebombs, zijn de pups ook van reelijke kwaliteit, en zou je misschien willen vertellen wat je er voor betaald had :oops: (2ehands?)

ieme
27 juni 2005, 19:40
ik heb zo'n washburn gehad, platte racehals! niet helemaal mijn ding, kan t oude bettencourt werk wel warderen qua spel, hij speelde met Extreme in 92 op de freddie mercury tribute een medley van Queen nummers, echt geweldige techniek die kerel!