PDA

View Full Version : Washburn PX:8



up-guitarman
30 maart 2005, 15:32
test

up-guitarman
30 maart 2005, 15:32
Iemand ooit al gehoord van deze phaser ??? En is het iets degelijks ??? (kan hem voor 20 euro krijgen(verzending inbegrepen), de moeite om te doen ???)

Erik

phx
30 maart 2005, 15:43
Normale prijs voor deze kunststof pedalen. Ben eens tegen een overdrive aangelopen van hetzelfde merkje, scheen te klinken als een superoverdrive (like boss) maar voor 25 pleuro (vraagprijs destijds).

up-guitarman
30 maart 2005, 15:48
Nice, klinkt goed !!! Ben nog steeds zeer tevreden over mijn superOD, als die phaser even goed meevalt ...
Nog iemand ervaring met deze pedalen ??? (en vooral de phaser dan)

up-guitarman
30 maart 2005, 23:33
Koop is al rond, voor die +/- 20 euro kan ik niet veel fout doen, als hij me niet bevalt verkoop ik hem wel weer.
De verkoper stuurt hem morgen op, in het vertrouwen dat ik dan morgen of overmorgen ook het geld stort !!!

Ik ben heel benieuwd naar dit pedaal, zal wel laten weten wat het is !!!

up-guitarman
11 april 2005, 17:02
Ik heb em binnen !!!!!
Metalen bakje (wat al zeer positief is), 3 knopjes nl. Speed - Depth - Color (moet wel wat contact spray in en deze zijn wel plastiek ...)

Voor de rest: klinkt leuk, goed afstelbaar (blijft wel redelijk subtiel behalve als je de color pot open draait) en goedkoop.

Ik plaats hem tussen mijn OD en mijn WAH. Mijn chain is nu dus;
Gitaar >>> BOSS SD-1 >>> Phaser >>> Dunlop Wah >>> Fender Tuner >>> Amp

Ooit zal er wel een andere in de plaats komen (ben ik vrij zeker van) maar ben er voor de prijs van 18 euro (incl. verzending) al bij al zeer tevreden over !!!

DREAMMACHINE
11 april 2005, 17:53
...pic?...

up-guitarman
11 april 2005, 19:01
...pic?...

http://resource.harshnoise.com/phaserpx8_1346.jpg

Vwalla, dat is em !!!