PDA

View Full Version : Ik wil graag gitaar leren spelen een vriend van mij wil dat



M.KOS
30 maart 2005, 15:11
Ik wil graag gitaar leren spelen een vriend van mij wil dat toevalig ook

Hierover heb ik een aantal vragen:

wat voor gitaar kan je het beste aanschaffen? Het lijkt me zonde om gelijk een dure gitaar aan te schaffen voor 200 euro en aangezien ik een arme student ben. Ik zie al akoestische gitaren in de winkel liggen tussen de 35 en 100 euro. Is het verstandig om daarmee te beginnen?

Hoe kun je het beste leren? Is het verstandig om samen op les te gaan met die kameraad of om alleen op les te gaan of zelfstudie te doen.

mischien belangrijk voor de aanschaf en de lessen mijn muziek smaak is rock oa dit soort nummers:

Sultan of swing, when the lady smile, sweet oh child, paint it black, strairways to the heaven, hotel carnifornia, etc.

sanderke
15 april 2005, 21:51
ik zal wel met iedereen ruzie krijgen nu maar ik vind idd dat als je niet kunt spelen dat je ook geen gitaar van honderden(zo niet duizenden) euries aan moet schaffen.
en wat les betreft pleit ik zelf voor prive les maar dat komt misschien omdat ik niet anders gewend ben. je leert dan sneller en ook wordt er dan op je individuele aandachtspunten beter ingegaan ipv op de punten waar de meeste moeite mee hebben.

*ugh* ik heb gesproken :P

sanderke
15 april 2005, 21:52
ik zal wel met iedereen ruzie krijgen nu maar ik vind idd dat als je niet kunt spelen dat je ook geen gitaar van honderden(zo niet duizenden) euries aan moet schaffen.
en wat les betreft pleit ik zelf voor prive les maar dat komt misschien omdat ik niet anders gewend ben. je leert dan sneller en ook wordt er dan op je individuele aandachtspunten beter ingegaan ipv op de punten waar de meeste moeite mee hebben.

*ugh* ik heb gesproken :P