PDA

View Full Version : Jazz Chorus out, Bedrock 651 in



Mr.Bluesbreaker
29 maart 2005, 22:51
Victorie!

Mr.Bluesbreaker
29 maart 2005, 22:55
Ik wou even mededelen dat vandaag de beste ""verkoop iets en koop iets 100 keer toffers in"- dag van mijn leven was.

Ik zat er dus mee dat mijn Roland JC-120 naar mijn mening hard ruiste, en dat werd een vrij pittige noisegate of reparatie. Totdat ik vandaag een Bedrock 651 combo, we kennen hem hier wel dacht ik, zag op gitaarmarkt. Meteen gemaild en gebeld, ondertussen JC-120 voor een goede prijs aan een kennis verkocht. Morgen ga ik naar een kennis in A'dam (klote treinreis maargoed) , haal ik de Bedrock af en de JC verkoop ik een dezer dagen. (beter gezegd: de verkoper brengt hem vanaf Alphen naar die kennis van me.) Te gek! En in principe met de verkoop van dat ding kost het me omgerekend en retourtje A'dam met korting. Nice! :-D :-D :-D :-D

Mr.Bluesbreaker
29 maart 2005, 23:00
http://www.gitaarmarkt.nl/photos/p39542n1.jpg



http://www.gitaarmarkt.nl/photos/p39542n2.jpg

vester86
29 maart 2005, 23:04
mwoa, mooi dingetje

Wat voor geluid geeft het?

Mr.Bluesbreaker
29 maart 2005, 23:22
Moelijk te zeggen, het is geen high gain bak. Clean is een soort Vox- achtig geluid, alleen het drive kanaal gaat veel verder. Je kunt er ongeveer tot een behoorlijke "rock brul" uithalen, voor meer bas of meer hoge tonen kun je mbv schakelaren ook nog voor "loose" of "tight" kiezen, iets andere voicing krijg je dan. Ik ben van plan om voor nog meer druk een van mijn 1960 cabs eronder te zetten, nog ff kijken hoe dat klinkt.

Ibanez RuleZ
29 maart 2005, 23:44
wat een bedrock versterkers de laatste dagen, en dan te bedenken dat die dingen gewoon zeldzaam zijn...

Harrald

iam
29 maart 2005, 23:48
ik heb die van de maat van Josdevos op het oog, dus eventueel soundclips zouden wel welkom zijn :D

srv-man
29 maart 2005, 23:50
Gefeliciteerd met je aankoop, is een te gekke versterker, helemaal voor dat geld!

Mr.Bluesbreaker
30 maart 2005, 00:07
@Iam: ik had Joris ook al een PM gestuurd :) , maar nu ik deze kan overnemen laat ik dat aan jou over. (ik kom uit een plaatsje nog boven Groningen, Belgie is wat ver...
Soundclips wordt wel lastig, ik heb geen SM-57 meer :-?

skabouter
30 maart 2005, 00:29
hey blues !!
tja, de ruis aanpakken doe je waarschijnlijk weinig aan. die dingen zijn gewoon oud, en hebben basisruis.................

maar ik ben blij dat je nu meer hebt aan die bedrock :) lijkt me ook een heel fijne ding. op de meeting zat je ook al een tijdje over die van harry te spelen niet? ik heb hem in elk geval gehoord, en klonk er goed ! kan me ook wel een beeld vormen van wat jouw bedrock doet :)

gefeliciteerd !!

haha, die JC-120 heeft een hoop gereisd dan inmiddels :)

Bouke
30 maart 2005, 11:35
Hey Eric,

Goed man, mooi versterker. Ik ken alleen die van Harry die op de meeting stond en dat was geen kattepis :D

Lucky you!

Bouke