PDA

View Full Version : Zanger Gezocht voor band die muziek als korn metallica limpb



egraaf
4 oktober 2001, 22:45
Wij zoeken een zanger voor onze band (2Xgitaar 17jaar ,1Xbas 17jaar, 1Xdrum, 16jaar)
wij spelen muziek als korn metallica limpbizkit deftones wij oefenen in Bleiswijk
in de buurt van roterdam

anoniem
3 december 2001, 19:34
Beetje jammer dat ik een meisje ben (kan op zich wel natuurlijk, maar net wat jullie willen) en dat ik bij A'dam in de buurt woon...verder leuke muziek enzo..greetzz kimmie

jantje
5 januari 2002, 00:06
leuke muziek. ik kan alleen nie zinge, en woon niet in de buurt van R dam

sammick
12 januari 2002, 20:59
rhmmm dah dah rhhmmm dah huh


lijkt dat er een beetje op ?

Mako
2 december 2006, 03:09
Ik ben wel geïnteresseerd. Ik woon in omgeving Leiden en kan redelijk zingen. Hoewel ik zelf wel naar het wat harde werk luister ben ik een enorm fan van Metallica geweest.

Laat wat horen als jullie ook intresse hebben (Toshiro_Makotoshi@hotmail.com)

Groeten. Henk.

Thundermane
3 december 2006, 17:35
Damn dat is ff sonde, 1 ik ben gitarist, 2 ik kan niet zingen :dontgeti: 3 woon niet in de buurt...
sonde want ik hou precies van de genoemde bands die jullie coveren :p

citrus
15 juni 2007, 19:50
Yo, vraagje, ik woon in rotterdam centrum, ben dikke fan van deftones en limp bizkit (luister verder toch wel wat meer naar dillinger escape plan en bring me the horizon enzow) en klink redelijk zoals chino .. ook kan ik aardig schreeuwen (ala black dahlia murder, walls of jericho bijv.) Alleen kben een wijf .. boeit dat of willen jullie echt een vent hebben? of hebben jullie iets tegen mathcore/screamo wijven ?

citrus.
e-mail : citrus_leaf@live.nl

Realeigo
15 juni 2007, 19:54
:sssh: het is nu 2007!