PDA

View Full Version : Mesa Mark IV extension cab



MegaDrive
29 maart 2005, 14:19
bonkforum

MegaDrive
29 maart 2005, 14:19
Ik heb een vraag. Een maat van mij heeft een Mesa mark IV combo zoals op deze afbeelding (onderaan):

http://www.music-town.de/onlineshop/bilder/egitarre/mesa_mark4_serie.jpg

Een tijdje geleden heb ik bij een marktplaatscontactje thuis een 1x12" extension cab met exact dezelfde afwerking (houtwerk, ontwerp etc.)gezien. Kan deze op de combo worden aangesloten? Ik heb namelijk ook wel eens zo'n top gezien in hetzelfde design... Weet iemand of deze ergens te koop staan of waar ze eventueel vandaan gehaald kunnen worden?

Nocki
4 april 2005, 01:11
Hoi.

er zijn idd ext cabsindezelfde stijl als de combo op de foto. en de mark Iv is er ook in die versie in head uitvoering. je komt ze heel soms tegen. op ebay.de heb je veel kans. ik heb er in nederland nu 4 gezien geloof ik.
de ext cab kan je gewoon aansluiten op de mark IV combo. hje hebt 3 speaker jack achter op 8, 4, 4 je haalt de combo speaker uit 8 en prikt m in 4 en je ext. cab prik je ernaast ook in 4. zo heb je weer een 8 ohm load. werkt perfect. heb ik ook altijd gedaan.

succes

Nocki

Nocki
4 april 2005, 01:12
Hoi.

er zijn idd ext cabsindezelfde stijl als de combo op de foto. en de mark Iv is er ook in die versie in head uitvoering. je komt ze heel soms tegen. op ebay.de heb je veel kans. ik heb er in nederland nu 4 gezien geloof ik.
de ext cab kan je gewoon aansluiten op de mark IV combo. hje hebt 3 speaker jack achter op 8, 4, 4 je haalt de combo speaker uit 8 en prikt m in 4 en je ext. cab prik je ernaast ook in 4. zo heb je weer een 8 ohm load. werkt perfect. heb ik ook altijd gedaan.

succes

Nocki