PDA

View Full Version : Aria



Lithium
28 maart 2005, 19:34
Ik ben van plan mijn eerste eigen gitaar te gaan kopen en nu zag ik ergens een redelijk goedkope Aria, er staat niet bij wat voor type maargoed.
Is Aria een goed merk en wie kan mij mss een goedkope (goede) versterker aanraden

bvd
Lith

scholier
28 maart 2005, 19:46
Ik weet niet of Aria een goed merk is, ik kan je wel een versterker aanraden, de roland cube 30 watt, ik heb er zelf nooit over gespeeld maar voor iedereen is ie het walhallah kwa beginners versterkers. Kwa gitaren moet je ook eens kijken bij richwood. Ze hebben een heleboel gitaren in allerlei vormen en maten voor een lage prijs en ze spelen en klinken ook best goed, een dealer van richwood is : www.backandforth.nl

MoserCustomShopDotCom
28 maart 2005, 20:02
Ik ben van plan mijn eerste eigen gitaar te gaan kopen en nu zag ik ergens een redelijk goedkope Aria, er staat niet bij wat voor type maargoed.
Is Aria een goed merk en wie kan mij mss een goedkope (goede) versterker aanraden

bvd
Lith

Ik heb zelf al jaren lang een Aria. Was mijn 2e gitaar :lol: Het is een MAC-50. (kijk op de officiele site (http://www.ariaguitars.com) voor foto's en informatie over de gitaren)

Het is een fijne gitaar! Speelt lekker, ziet er goed uit. Ondanks dat ik nu betere gitaren heb speel ik er toch nog regelmatig op!!!

wietse
28 maart 2005, 20:05
aria is wel oke, de pro serie is vaak erg goed zelfs, het is een matsumoku produkt en die maakt voornamelijk goede gitaren.
wel effe goed checken, want er kan natuurlijk altijd een rotte appel tussen zitten.

Jeroenvanhulsteijn
28 maart 2005, 22:31
ik heb 3 aria's.

1 flut Aria (strat model) van geperst karton welke verkocht werd onder het type FS-Pro.

1 goede beginner (akoestisch)

En 1 welke van hele geile materialen als notenhout en ebben en esdoorn is gemaakt (Aria Pro II FS-1000).

Die laatste is gewoon een top gitaar. Ze hebben hele goede en hele slechte gitaren gemaakt. Welke heb je op het oog?

Hier nog een site met veel Aria informatie: www.therathole.org

JesseBeau
28 maart 2005, 22:45
Ik weet niet of Aria een goed merk is, ik kan je wel een versterker aanraden, de roland cube 30 watt, ik heb er zelf nooit over gespeeld maar voor iedereen is ie het walhallah kwa beginners versterkers. Kwa gitaren moet je ook eens kijken bij richwood. Ze hebben een heleboel gitaren in allerlei vormen en maten voor een lage prijs en ze spelen en klinken ook best goed, een dealer van richwood is : www.backandforth.nl

Wow, die zijn best goedkoop :o

Lithium
29 maart 2005, 19:42
Volgens mij is het een Aria Mac 60