PDA

View Full Version : Heeft iemand hier iets van gehoord?



Justin
24 juli 2002, 15:10
Halo, ik wil gaan beginnen met gitaar spelen, alleen bezit ik totaal geen geld(ik ben 14 en mag niet werken). Nu heb ik gezien, dat Velleman, een kit verkocht in de vorm van een gitaar voorversterker. De bedoeling is dan dat je je gitaar op je stereo instalatie kan pluggen. Ik weet dat het geluid dan niet kwalikwatief is, maar ik heb een Harman/Kardon amp met 2 Magnat zuilen dus dat zou het hem meschien moeten doen (en ach, het gaat om het idee)

Maar, weet iemand mechien nog zoiets, wat meschien iets beter is ofzo. (ik wou hem wel graag goedkoop op mijn gewone audio component.....alvast bedankt

PluueeR
24 juli 2002, 15:42
Je zou een Behringer V-Amp of een Line 6 POD kunnen proberen.

Pee
24 juli 2002, 16:28
ik zou dat graag ook hebben, maar nadat ik een versterker heb. ik zou het gebruiken om met hoofdtelefoon in kleine ruimtes te spelen. Ik wou vorig jaar ook een electrische gitaar kopen maar was ook nog maar 15, nu ben ik er al 15 en heb er nog altijd geen. Waarschijnlijk deze vakantie wel nog.

Moest ik jou zijn, koop met het geld dat je nu hebt een western en werk volgend jaar voor een electrische gitaar, met versterker.

Ibanez
24 juli 2002, 18:31
Een gitaar op een radio kan prima, heb ik ook gedaan me ene elec. gitaar beneden op versterker en andere elec. gitaar boven op radio. En ik moet zeggen het geluid op de radio klinkt super! Me vader had een of ander tussenapperaatje waarmee het kon en het geluid was boven mijn verwachtingen. En b.t.w. Ik ben ook niet ouder dan jou maar ik heb wel gitaren gekocht. Gewoon veel sparen en klusjes doen niks uitgeven enz.

Matje
24 juli 2002, 19:21
je kan toch een krantewijk nemen?

of mag je niet werken van je ouders ofzo?

Justin
24 juli 2002, 19:36
hmz, tsjah krantenwijk.....:smile: toch maar niet, ik speel nu op een aktieve jackson (geleend) en ik kan hem zonder apparaatjes of wat dan ook aan mijn versterker hangen..dus opzich kan het wel. Toch wil ik nog steeds zoon voorversterker, want ik moet nu het volume vrij ver opendraaien (is geen probleem, ik heb een harman/kardon) maar toch.