PDA

View Full Version : wat koopt een normaal mens op een oldtimerbeurs????



wietse
27 maart 2005, 16:03
meestal geen gitaar of je moet al wietse heten, :-D zag hem liggen tussen een stapel auto en motoronderdelen in zuidlaren op de oldtimer beurs daar, de man had hem net erbij gegooid mocht hem voor 40 euro meenemen.
een hele mooie SG kopie van Kasuga, mahonie body, set neck, schaller tuners.
ding zag er niet uit was echt smerig, zat onder het vuil van de bewuste oldtimer onderdelen.
thuis effe gepoetst en geprobeerd, ben aangenaam verrast, wat na wat research ook wel logisch is Kasuga bouwde namelijk ook voor Tokai toen Tokai de vraag niet meer aankon op een bepaald moment.
het enige minpunt is dat de headstock ooit gebroken is geweest, dit is echter goed gerepareerd en ben daar dus niet bang voor.
Dus niks gevonden voor m'n auto wel een gitaar :-D

http://img.photobucket.com/albums/v497/wietse/my%20guitars2/kasuga.jpg

http://img.photobucket.com/albums/v497/wietse/my%20guitars2/kasugabody.jpg

Een lawsuit gitaar voor 40 euro en op een plaats waar je het niet verwacht, dat noem ik mazzelen.

Nielsje
27 maart 2005, 16:06
gave gitaar!

bloody, ik had ook naar die oldtimer beurs gewild... paar je geleden geweest, stond toen ook ene machtige Cat D9 :)

Diedo
27 maart 2005, 16:07
ziet er puik uit!

wietse
27 maart 2005, 16:10
gave gitaar!

bloody, ik had ook naar die oldtimer beurs gewild... paar je geleden geweest, stond toen ook ene machtige Cat D9 :)
kan nog steeds hoor, de beurs is ook morgen.

AART
27 maart 2005, 16:10
vet ding!

Ritch
27 maart 2005, 16:11
hahaha Wietse is weer bezig! :lol:

Nielsje
27 maart 2005, 16:15
gave gitaar!

bloody, ik had ook naar die oldtimer beurs gewild... paar je geleden geweest, stond toen ook ene machtige Cat D9 :)
kan nog steeds hoor, de beurs is ook morgen.

ja dat weet ik, maar morgen moet ik werken :S

bloody, weer helemaal vergeten.. nog mooie foto's gemaakt of doe je daar niet aan?

Anders Destium
27 maart 2005, 16:34
Erg netjes!

wietse
27 maart 2005, 16:36
bloody, weer helemaal vergeten.. nog mooie foto's gemaakt of doe je daar niet aan?

nee, vroeger wel maar tegenwoordig niet heb je mappen vol met auto foto's waar je nooit weer naar kijkt.
en heb geen zin om een paar uur met die oude praktica van me rond de nek te lopen, kreng is zwaar.

VooDoo
27 maart 2005, 18:07
Zozo Voor 40 euro is dat een prachtig ding, ziet er helemaal niet zo vies uit als je beschrijft, of je moet uren lang geboend hebben.
Prachtig, im so jelouse:P
Maar veel plezier ermee, en gefeliciteerd
trouwens, hoeveel heb jij er nu wel niet :P?

Cubensis
27 maart 2005, 18:17
mooie gitaar5 man, dus als ik t goed begrijp is t afgezien van t merkje gewoon een tokai?
als je 'm nog eens wegdoet ;)

en dat die headstock ooit gebroken is is alleen maar goed joh, de lijmverbinding is vaak sterker dan de houtverbinding, dus zal ie nu niet meer zo snel breken ;)

wietse
27 maart 2005, 19:08
mooie gitaar5 man, dus als ik t goed begrijp is t afgezien van t merkje gewoon een tokai?
als je 'm nog eens wegdoet ;)

en dat die headstock ooit gebroken is is alleen maar goed joh, de lijmverbinding is vaak sterker dan de houtverbinding, dus zal ie nu niet meer zo snel breken ;)

inderdaad, Tokai zocht een fabriek die aan hun kwaliteits eisen kon voldoen, toen ze het zelf niet meer bij konden benen en dat was Kasuga.
kwaliteits plankje dus ,heb hem net effe goed getest en kan dat beamen.
weet dat de lijmverbinding vaak sterker is daarom was ik er ook niet bang voor.
en dan nog, alleen in onderdelen is hij het al waard.


Zozo Voor 40 euro is dat een prachtig ding, ziet er helemaal niet zo vies uit als je beschrijft, of je moet uren lang geboend hebben.
Prachtig, im so jelouse:P
Maar veel plezier ermee, en gefeliciteerd
trouwens, hoeveel heb jij er nu wel niet ?
heb er niet zolang op gepoetst, als je in een garage werkt heb je op den duur middeltjes ter beschikking waar jij nog nooit van hebt gehoord.
alle vettigheid (was olie en wiellagervet volgens mij)afgenomen met remmenreiniger en toen in de was gezet.
heb er nu 37

BassAgent
27 maart 2005, 19:26
Mijn neefje heeft een Kasuga LP, das ook een mooi ding :) Gefeliciteerd man!

koentjaa
28 maart 2005, 09:41
gefiliciteerd

vet ding gekk

Fumi SG
28 maart 2005, 10:47
maar nou hebben we nog steeds geen antwoord op de vraag 'wat koopt een normaal mens op een oldtimerbeurs????' :sneaky: :razz:

Stratman70
28 maart 2005, 11:04
Wietse, het is je van harte gegund hoor,


MAAR WE ZIJN WEL EEN BEETJE JALOERS NU! :angry: :angry: :angry: :angry: :angry:

Maar toch gefeliciteerd! :wink:

VooDoo
28 maart 2005, 11:09
mooie gitaar5 man, dus als ik t goed begrijp is t afgezien van t merkje gewoon een tokai?
als je 'm nog eens wegdoet ;)

en dat die headstock ooit gebroken is is alleen maar goed joh, de lijmverbinding is vaak sterker dan de houtverbinding, dus zal ie nu niet meer zo snel breken ;)

inderdaad, Tokai zocht een fabriek die aan hun kwaliteits eisen kon voldoen, toen ze het zelf niet meer bij konden benen en dat was Kasuga.
kwaliteits plankje dus ,heb hem net effe goed getest en kan dat beamen.
weet dat de lijmverbinding vaak sterker is daarom was ik er ook niet bang voor.
en dan nog, alleen in onderdelen is hij het al waard.


Zozo Voor 40 euro is dat een prachtig ding, ziet er helemaal niet zo vies uit als je beschrijft, of je moet uren lang geboend hebben.
Prachtig, im so jelouse:P
Maar veel plezier ermee, en gefeliciteerd
trouwens, hoeveel heb jij er nu wel niet ?
heb er niet zolang op gepoetst, als je in een garage werkt heb je op den duur middeltjes ter beschikking waar jij nog nooit van hebt gehoord.
alle vettigheid (was olie en wiellagervet volgens mij)afgenomen met remmenreiniger en toen in de was gezet.
heb er nu 37

woooow :o
en ik dacht datik stoer was omdat ik er eentje had :o

wietse
28 maart 2005, 12:20
woooow :o
en ik dacht datik stoer was omdat ik er eentje had :o

gitaar of een kasuga?
ach ja je hebt altijd baas boven baas :-D

AutoStatic
28 maart 2005, 19:43
Ha ha, fantastisch. Zo zie je maar, als je er een beetje oog voor hebt kun je nog steeds mooi spul vinden. Ben zelf niet zo'n fan van kopieerschmopieer gevallen maar desalwelteplus: gave gitaar! Congramutilations!